DeeZee, z grupy kapitałowej CCC, wchodzi na rynek odzieży

Galeria_Tęcza_CCC_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Galeria_Tęcza_CCC_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

DeeZee, z Grupy Kapitałowej CCC, rusza z pierwszą kolekcją ubrań damskich, uzupełniających ofertę obuwia i akcesoriów. Krok w kierunku biznesu odzieżowego jest odpowiedzią na potrzeby rynku i naturalną konsekwencją modowej obecności marki w mediach społecznościowych. Pierwsza kolekcja dostępna będzie online na stronie deezee.pl jeszcze w tym roku. Dziś DeeZee.pl jest jednym z największych sklepów online z obuwiem damskim w Polsce, a buty marki można też znaleźć w każdym sklepie stacjonarnym CCC.

Jak podaje spółka CCC nowa kolekcja ubrań DeeZee powstaje w odpowiedzi na liczne pytania klientek sklepu deezee.pl. Swoim designem nawiązywać będzie do dobrze znanej miłośnikom marki dotychczasowej kolekcji butów. Tworząc projekty nowych ubrań i akcesoriów duża waga ma być przywiązywana do wysokiej jakości tkanin i wykończenia.

Marka DeeZee, silnie obecna w mediach społecznościowych, zyskuje uwagę licznych obserwatorek, influencerek, a także polskich gwiazd i projektantów. Uwagę zwracały odważne, modowe stylizacje, które towarzyszyły promocji obuwia.

Rozwijamy się dynamicznie w Polsce i zagranicą, w tym roku weszliśmy na 4 nowe rynki.  Dołączenie do Grupy CCC w 2018 roku umożliwiło nam przyspieszenie procesów biznesowych i w efekcie znaczne zwiększenie skali działania. Chcemy być rozpoznawalną globalną marką z szerokim asortymentem, a odzież damska to naturalny kierunek naszego rozwoju, do którego zainspirowały nas klientki i ich zainteresowanie modą. Kolekcja ubrań DeeZee będzie pokazywana w pełnej stylizacji, razem
z butami. Takie zestawy będzie można u nas kupić. Kierujemy ofertę do kobiet, które stale podążają za trendami, bez względu na wiek. Chcemy zaproponować wzory i kroje prosto ze światowych wybiegów mody, ale przy zachowaniu przystępnej ceny
mówi Dominika Żak, Prezes Zarządu DeeZee.

Za projekt kolekcji odzieży odpowiada Dominika Żak, założycielka i Prezes zarządu DeeZee. W przygotowaniu kolekcji biorą udział także: Małgorzata Żurek – menedżer kolekcji i Anna Kaczmarczyk – produkt menedżer.


DeeZee jest właścicielem jednego z największych polskich sklepów internetowych z obuwiem damskim, DeeZee.pl. Firma jest obecna na polskim rynku od 2005 roku. Od 2018 wchodzi w skład Grupy Kapitałowej CCC, jednej z największych firm obuwniczych w Europie. Filozofią marki jest oferowanie klientkom niepowtarzalnego obuwia, zgodnego z najnowszymi światowymi trendami. Unikalny charakter oferty sprawia, że obuwie DeeZee jest często wybierane przez polskie gwiazdy, influencerki modowe oraz projektantów. Firma została wielokrotnie wyróżniona w prestiżowych nagrodach branżowych m.in. Diamenty Forbes’a czy E-Gazele Biznesu.

Exit mobile version