Przychody Plantwear wyższe o 35 proc. r/r w styczniu

Plantwear_retail_journal_4

Plantwear_retail_journal_4

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w pierwszym miesiącu 2021 r. osiągnął 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Na 35 proc. wzrost wyników wobec 535,7 tys. zł wygenerowanych w ubiegłym roku, wpłynął zarówno wzrost sprzedaży pod marką Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.

Jesteśmy naprawdę zadowoleni ze styczniowych wyników. Obserwujemy zmiany nawyków konsumenckich w internecie oraz spory wzrost popularności e-commerce, co bezpośrednio znajduje odzwierciedlenie w naszych przychodach. Oczywiście, to wszystko nie przełożyłoby się na wyniki samo. Aktywnie pracujemy nad obiema platformami, optymalizując ich procesy sprzedażowe zarówno pod kątem efektywności, jak i prowadzonych kampanii promocyjnych. Przy zwiększonych obrotach, udało nam się obniżyć koszty reklamy nawet o 40 proc. podsumowuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. – Co więcej, w 2020 r. zanotowaliśmy część zamówień spoza kanału e-commerce, wobec czego dynamiki minionego miesiąca pomniejszone o sprzedaż hurtową z ubiegłego roku, prezentują się jeszcze lepiej – dodaje.

Za połowę styczniowych wzrostów odpowiedzialne były wpływy ze sprzedaży personalizowanych upominków z Giftbay, platformy uruchomionej w kwietniu ubiegłego roku. Już niedługo spółka zamierza poszerzyć ofertę o nową markę Just Plants, rośliny doniczkowe w designerskiej oprawie. Dodatkowo, prowadzone są zaawansowane rozmowy ze znanymi markami, dotyczące sprzedaży produktów Plantwear w ich kanałach.


O Plantwear

Plantwear to notowany na NewConnect polski producent i lider internetowej sprzedaży akcesoriów lifestylowych z drewna m.in. biżuterii, zegarków i okularów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. W kwietniu 2020 roku odbyła się premiera marki Giftbay – platformy oferującej spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością, w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Exit mobile version