Popularna wśród młodych konsumentów marka Sinsay otworzyła w należącej do EPP bełchatowskiej Galerii Olimpia powiększony salon (1 200 mkw.), w którym klienci znajdą najnowsze kolekcje dla kobiet i mężczyzn oraz dział dziecięcy.
Jak pandemia zmieniła podejście klientów do zakupów? Znużeni pandemiczną rzeczywistością konsumenci cechują się mniejszą lojalnością wobec marek – aż 60% z nich przyznało, że w ubiegłym roku zainteresowali się ofertą innych firm niż dotychczas[1]. Są za to bardziej wyczuleni na nowości i eksperymentowanie, dlatego jeszcze większe znaczenie zyskują doświadczenia zakupowe.
Długotrwały okres zamknięcia i obostrzeń sprawił, że konsumenci zaczęli przejawiać bardzo konkretne podejście do zakupów, skupiając się na tym, co kupują, a nie procesie robienia zakupów. Jednak można zauważyć, że tęsknią za całościowym doświadczeniem zakupowym, kontaktem z personelem sklepu, jak i możliwością przymierzenia ubrań. Dlatego w Galerii Olimpia dokonujemy ostatnio wiele zmian i wprowadzamy nowości, aby cały czas przypominać mieszkańcom Bełchatowa i okolic, że w naszym centrum handlowym czeka na nich nie tylko wybór najbardziej znanych marek w Polsce, ale przede wszystkim wyjątkowe wrażenia podczas zakupów – mówi Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
Nowe podejście do mody
Pandemia wpłynęła również na podejście konsumentów do mody. Najbardziej oczywista zmiana, jaką można zaobserwować, to zwrócenie się w kierunku bardziej casualowego stylu. Co więcej – ponad 60% konsumentów przyznało, że nie zamierzają już wrócić do bardziej formalnego stylu ubierania się[2]. Jednocześnie z większą uwagą wybierają ubrania, liczą się nie tylko na trendy w modzie, ale też autentyczność marki, jej podejście do konsumentów, jak również cena. Marką, która oferuje najnowsze trendy w modzie, ale jednocześnie odpowiada na potrzeby młodszej grupy konsumentów jest Sinsay, której powiększony salon ruszył właśnie w Galerii Olimpia.
Klienci poszukują autentycznych doświadczeń tu i teraz, marek którym mogą zaufać, z którymi mają prawdziwy kontakt. Naszym celem było zaoferowanie im lepszego dostępu do marki, która trafi do serca najmłodszej generacji konsumentów i mamy nadzieje, że Sinsay będzie dalej świetnie się rozwijać w naszym centrum – mówi Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
Marka Sinsay kieruje swoją ofertę do młodych osób, które chcą eksperymentować z modą i poszukują ubrań pozwalających na swobodne kreowanie własnego wizerunku. W nowym powiększonym salonie marki w Galerii Olimpia z 1 200 mkw., oprócz starannie zaprojektowanych ubrań i dodatków dla kobiet i mężczyzn, klienci znajdą również duży dział z ubrankami dla dzieci. Dzięki jasnym, nowoczesnym wnętrzom lokalu oferta marki jest dobrze wyeksponowana, co ułatwia klientom znalezienie preferowanego asortymentu.
Bełchatowska Galeria Olimpia dysponuje 22 tys. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie ma znane, światowe marki oraz firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą jest hipermarket Carrefour. Ważnym atutem obiektu jest dogodna infrastruktura, która ułatwia klientom transport zakupionych towarów. Dzięki ofercie rozrywkowej, jak kino Helios, to także miejsce, gdzie można spędzić czas.
[1] McKinsey & Company, The State of Fashion 2021.
[2] https://fashionista.com/2020/07/quarantine-shopping-habits-survey-results
O EPP
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).