Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę o nowoczesny gabinet kosmetyczny

gemini_park_bielsko_biała_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

gemini_park_bielsko_biała_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

W centrum handlowym Gemini Park Bielsko-Biała otworzony zostanie salon kosmetyczny. 

Od kilku lat rynek beauty z coraz większym zainteresowaniem spogląda w stronę centrów handlowych, traktując je jako atrakcyjną biznesowo lokalizację. W efekcie, segment usług centrów handlowych zyskuje nie tylko tradycyjne formaty, takie jak salony fryzjerskie czy manicure, ale coraz częściej także kliniki medycyny estetycznej, gabinety SPA i odnowy biologicznej czy gabinety kosmetyczne.

Rynek beauty dostrzega potencjał galerii handlowych, lokując w nich coraz ciekawsze formaty, daleko wykraczające poza dotychczasową ofertę. Wpływ na to ma zarówno łatwy dostęp do klienta i rynku, jaki zapewniają centra, jak również możliwość połączenia promocji często debiutującej marki z rozpoznawalną marką centrum handlowegomówi Joanna Zemczak, senior leasing manager Gemini Holding.Nie bez znaczenia jest także stosunkowo niskie ryzyko biznesowe, jakie podejmują właściciele np. gabinetów kosmetycznych czy klinik medycyny estetycznej, decydujący się lokować w galeriach swoje punkty. Robią to bowiem w miejscu nie tylko rozpoznawalnym, o silnej pozycji rynkowej i mającym swoją renomę, ale przede wszystkim w miejscu, które zapewnia szybki napływ klientów – dodaje.

Z takiego też założenia wyszli twórcy gabinetu kosmetycznego AIKO Face & Body Zone, który już wkrótce zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała. To nowy, „szyty na miarę” koncept stworzony z myślą o rozwoju w tym obiekcie.

Jak zapowiada najemca, klienci w gabinecie znajdą kilkanaście zabiegów na twarz i ciało, w tym m.in. depilację laserową (franczyza Depilacja.pl), endermologię, infuzję tlenową, dermapen, manicure, pedicure, regulację brwi i hennę. Gabinet planuje także systematycznie poszerzać swój zespół oraz ofertę o nowe zabiegi. Najemca zajmie lokal mający 65 m kw.

AIKO Face & Body Zone to nowe miejsce na kosmetycznej mapie Bielska-Białej i Podbeskidzia, w którym klienci i klientki znajdą najnowsze i najmodniejsze zabiegi z zakresu kosmetologii oraz wykwalifikowaną kadrę z dużym doświadczeniem. W naszym zamyśle ma to być miejsce, które zadba nie tylko o urodę, twarz i ciało, ale także pozwoli na moment zrelaksować się i zatrzymać w zakupowym szaleństwie – mówi Joanna Lichawska, właścicielka AIKO Face & Body Zone. – Zdecydowaliśmy się na ulokowanie gabinetu w Gemini Park bo to miejsce, które tętni życiem, do tego ma bardzo duży potencjał biznesowy, co jest kluczowe dla rozwoju naszej marki na lokalny i regionalnym rynku. Nie bez znaczenia było także to, że jest to obiekt doskonale skomunikowany z całym Podbeskidziem – dodaje.

AIKO Face & Body Zone będzie 29 punktem usługowym w Gemini Park. Wśród najemców z sektora beauty można tutaj także znaleźć studio fryzjerskie Pegi. Z kolei segment zdrowia i urody wypełniają topowe marki kosmetyczne i drogeryjne, w tym m.in. Douglas, Inglot, Kontigo, Rossmann, Semilac, Ziaja, Yves Rocher czy NeoNail. Ofertę stworzoną z myślą o zdrowiu i urodzie wypełnia także studio fitness Be Fit.

W ostatnich latach wzrosła rola usług w tenant mixie centrów handlowych. Klienci coraz więcej spraw chcą załatwiać pod jednym dachem, także tych związanych ze zdrowiem i urodą. To trend, za którym uważnie podążamy, starając się nie tylko zdywersyfikować usługowy mix najemców, ale przede wszystkim wprowadzając do niego pożądaną dziś przez klientów ofertę, także związaną z usługami beauty – mówi Joanna Zemczak.

Centrum handlowe Gemini Park Bielsko-Biała jest doskonale skomunikowane z całym Podbeskidziem, w tym z popularnymi ośrodkami wypoczynkowymi m.in.  Szczyrkiem, Ustroniem czy Wisłą.  Tylko w bezpośrednim sąsiedztwie z galerią (do 5 min.) mieszka ok. 39 tys. osób. Catchment obejmuje z kolei rynek liczący sobie aż 680 tys. potencjalnych klientów.  Szeroka oferta galerii oparta na ofercie handlowej i rozrywkowej sprawia, że jest to rodzinne centrum nr 1 na Podbeskidziu. Obiekt skomercjalizowany jest w 95 proc., a jego oferta obejmuje 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych.

Marki takie jak AIKO Face & Body Zone mają u nas możliwość rozwoju. Sprzyja temu atrakcyjny i szeroki rynek, na jakim działa galeria, ale także rosnący potencjał samego obiektu.  Nie bez znaczenia jest również klient. Wśród kupujących w Gemini Park dominują dziś osoby aktywne zawodowo, mające od 25 do 45 lat. Znaczną część odwiedzających centrum stanowią także wielopokoleniowe rodziny. Ten ostatni element to jeden z naszych największych atutów  – mówi Joanna Zemczak.


O Gemini Park Bielsko-Biała

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe , Kontigo, Rossman, perfumerię Douglas, sklepy Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City oraz fitness club BeFit. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale  skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Exit mobile version