KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo

Atrium Molo wprowadziło do portfolio kolejną markę odzieżową. Ofertę centrum wzmocnił szwedzki KappAhl. Otwarty w marcu salon zajmuje powierzchnię 665 m kw. i znajduje się na poziomie 0 w pobliżu sklepów Deichmann i 4F.

W nowo otwartym salonie KappAhl, klienci znajdą kolekcje skierowane do szerokiej grupy odbiorców – kobiet, mężczyzn, a także przyszłych mam i dzieci. Oprócz odzieży, marka oferuje także szeroki wybór dodatków takich jak torby, paski czy biżuteria, a także kosmetyki oraz bieliznę.

Kompleksowa oferta marki KappAhl

Tym, co wyróżnia ofertę modową KappAhl od konkurencji, jest wspieranie ruchu „body positive”. Zgodnie z propagowaną ideą, marka oferuje kolekcję odzieży plus size. Kolekcja XLNT jest tworzona z uwzględnieniem najnowszych trendów, tak, aby każda kobieta mogła czuć się wyjątkowo.

Do mężczyzn skierowana jest linia odzieży Hampton Republic 27. Kolekcja jest połączeniem stylu casual z preppy, który kojarzony jest z modą obowiązującą na kampusach amerykańskich college’ów.

KappAhl to marka odzieżowa dla całej rodziny, dlatego cieszy nas fakt, że dołączyła do naszego portfolio, znacząco poszerzając ofertę Atrium Molo w tym segmencie. Co więcej, marka prowadzi szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju – zaczynając od ekologicznego procesu produkcji, poprzez promocję idei zero waste wśród klientów. Wierzę, że ten czynnik zachęci naszych klientów nie tylko do zakupów, ale również aktywnego udziału w prowadzonych przez nią inicjatywach – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

Odpowiedzialna moda

W sklepach marki organizowana jest zbiórka tekstyliów (chwilowo wstrzymana ze względu na epidemię), które następnie przekazywane są firmie zajmującej się recyklingiem. Szwedzki producent oferuje także akcesoria takie jak różne wzory łat oraz uchwyty na urwany suwak, dzięki którym można samodzielnie naprawić lekko uszkodzone ubrania.

Otwarcie salonu w Atrium Molo jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem. Pracujemy nad odbudowaniem naszej pozycji w handlu tradycyjnym, która została zaburzona przez pandemię. Atrium Molo cieszy się ugruntowaną i dobrą pozycją w Szczecinie, co czyni go dla nas idealnym partnerem biznesowymmówi Agnieszka Skrybant, Country Manager, KappAhl.

Salony marki znajdują się także w Atrium Promenada, Atrium Reduta oraz Atrium Copernicus.


O Atrium Molo

Atrium Molo to popularne i lubiane centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Doskonałe umiejscowienie umożliwia dogodny i łatwy dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, Pepco, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej – salony takich sieci, jak: TK Maxx, H&M, Reserved i New Yorker. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 876 miejsc.


O Atrium European Real Estate Limited

Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

Exit mobile version