Mango wróci do Galerii Jurajskiej i zajmie w centrum handlowym lokal o powierzchni 680 m kw. Prace w lokalu już trwają, jego otwarcie zaplanowano na I połowę czerwca tego roku.
Mango to popularna marka modowa, posiadająca sklepy w 112 krajach, zajmujące łącznie ponad 800 tys. m kw. W Polsce, razem z najnowszym lokalem, marka będzie mieć 28 sklepów ulokowanych w 14 miastach. Mango jest obecne m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu.
W Polsce marka ulokowana jest głównie w największych i najpopularniejszych centrach handlowych. Sklep Mango w Galerii Jurajskiej będzie jedynym sklepem marki w północnej części woj. śląskiego.
Jak zapowiada właściciel, salon w Galerii Jurajskiej będzie mieć charakter flagowy. Oznacza to, że jego oferta będzie szersza niż np. sklepu franczyzowego. W asortymencie będzie można znaleźć kolekcje Mango, Mango Kids, jak również Mango Man. Przestrzeń nowego salonu wyróżniać będzie się także nowoczesnym designem oraz atmosferą zakupów.
Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Oferta modowa Galerii Jurajskiej już dziś jest jedną z najszerszych w tej części Polski. Tenant mix centrum handlowego wypełnia aż 59 polskich i zagranicznych marek odzieżowych, w tym m.in. H&M, Zara, TK Maxx, Massimo Dutti, Bershka, Guess, Reserved, House, Cropp, Medicine, Tatuum, Tally Weijl, Stradivarius, New Yorker czy Levi’s. Szeroko pojęty segment fashion uzupełnia także 13 znanych marek obuwniczych (m.in. CCC, Deichmann, e-obuwie ECCO, Ryłko, Kazar, Wojas) oraz 12 sklepów oferujących biżuterię i dodatki (m.in. Apart, YES, W.Kruk, Jubitom Tous, Pandora czy Ania Kruk).
Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej. – Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe. Mango to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę – dodaje Anna Borecka-Suda.
O Galerii Jurajskiej
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.