Marka Klif organizuje targi młodych projektantów

W zarządzanych przez Cushman & Wakefield centrach handlowych działających pod marką Klif, początek czerwca upłynie pod znakiem prezentacji mody marek premium oraz kolekcji polskich projektantów młodego pokolenia. Wydarzenie realizowane jest zarówno w Domu Mody Klif w Warszawie, jak i w Galerii Klif w Gdyni.

#KlifFashionMasters to projekt konkursowy, który ma na celu wsparcie młodych kreatorów mody poprzez ukazanie ich prac szerszemu gronu odbiorców. Kolekcje projektantów docenione przez jury, składające się z ekspertów branży modowej (Magdalena Christofi, Konrad Szymczak) oraz topowych influencerów (Ada Fijał, Mirabelove, Marta Lech-Maciejewska znana w sieci jako Superstyler) będą zaprezentowane w czasie zbliżającego się wydarzenia. Wyjątkowa forma targów ma na celu m.in. zaangażowanie młodego pokolenia warszawian i gdynian do spojrzenia na modę przez pryzmat wizji artystycznej projektanta – teraz niemalże na wyciągnięcie dłoni. Podczas inauguracji zaplanowanej na 8 czerwca, przygotowano m.in. prezentację kolekcji nowej marki w Domu Mody Klif, jaką jest Karl Lagerfeld, konkursy tematyczne oraz punkt personalizacji odzieży.

Pokazy mody marek premium oraz wsparcie najemców

Wizja młodych projektantów oraz dziedzictwo, które niesie ze sobą zarówno Dom Mody Klif w Warszawie, jak i Galeria Klif w Gdyni stanowią mariaż idealny. Na przestrzeni lat Marka Klif stworzyła miejsce otwarte na różnorodne potrzeby klientów poszukujących inspiracji przy kreowaniu własnego wizerunku opartego na wysokiej jakości produktów oferowanych przez najemców. Teraz, łącząc siły, kunszt projektantów, spotka się z awangardą wizji młodego pokolenia – mówi Waldemar Kurdziel-Świeczka, Dyrektor Domu Mody Klif z ramienia międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Organizacja przez markę Klif Targów Mody 2021, to także inicjatywa, której celem jest wsparcie najemców poprzez prezentację mody. Podczas pokazów modele i modelki, pokażą najnowsze kolekcje marek premium oraz najświeższych trendów rodem z wybiegu. Marka Klif z powodzeniem kontynuuje działania o charakterze Online2Offline wsparte szeroką komunikacją widoczną w kanałach mediów społecznościowych. Celem poszczególnych aktywności jest podnoszenie współczynnika konwersji oraz wsparcie najemców segmentu premium poprzez m.in. dedykowane kampanie, sprzedaż live oraz pro-sprzedażowe akcje promocyjne.

Influencer Marketing & miejsce spotkań z modą

Dla obu galerii Targi Mody’ 21 to pionierskie hybrydowe wydarzenie. Istotne szczególnie teraz, gdy po stopniowym wygaszaniu restrykcji, jest to płaszczyzna dla długo wyczekiwanych spotkań klientów z modą na żywo – modą dostępną w butikach w galeriach Klif w połączeniu z modą polską młodego pokolenia. Targi Mody‘ 21 będą także preludium do wiosenno-letnich wyprzedaży marek premium oraz najciekawszych kreacji z poprzednich sezonów najemców Klif. Wydarzenie wsparte jest działaniami realizowanymi w porozumieniu m.in. z magazynem ELLE, oraz wybranymi influencerami specjalizującymi się w tematyce moda oraz lifestyle. Inauguracja wydarzenia w Domu Mody Klif w Warszawie wsparta będzie przez partnerów strategicznych, którzy zapewnią granty dedykowane laureatom konkursu #KlifFashionMasters oraz zaproszonym gościom.

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.


O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne.

Exit mobile version