Nowy koncept gastronomiczny Green it. w CH Focus

Green it

Green it

Na mapie gastronomicznej Centrum Handlowego Focus pojawiło się nowe miejsce – restauracja Green it., która zlokalizowana jest na poziomie +1 galerii, w sąsiedztwie lokali Top Lunch i North Fish.

Green it. to sieć barów ze zdrową żywnością, sokami i przekąskami. Specjalnością lokalu są zawijane wrapy z szerokim wyborem składników warzywnych oraz mięsnych. Oprócz tego restauracja oferuje różnorodne sałatki, smoothies, zielone soki z warzyw i owoców, a także serwowaną codziennie zupę dnia. Restauracja oferuje szeroki wybór menu przygotowanego z myślą o wegetarianach i weganach. Jej atutem jest to, że klienci mają możliwość samodzielnego skomponowania wrapa lub sałatki.

Menu Green it. oparte jest na naturalnych produktach od najlepszych lokalnych dostawców. Mamy nadzieję, że nowo otwarty lokal będzie cieszył się dużym powodzeniem i spełni wymagania klientów, którzy oczekują zdrowych posiłków, przyrządzanych wyłącznie ze świeżych produktów – mówi Piotr Bartuzi, przedstawiciel spółki Eat Green. – Wiele osób odwiedzających CH Focus to świadomi klienci poszukujący unikalnej oferty, a jednocześnie przywiązujący dużą wagę do zdrowego stylu życia. Podczas wizyt w galerii w porze śniadaniowej lub lunchowej mają możliwość skorzystania z pełnowartościowych dań oferowanych w Green it., do czego gorąco zachęcamydodaje Piotr Bartuzi.

„Serdecznie witamy Green it. w gronie naszych najemców. To kolejna restauracja tej marki otwierana w centrum handlowym należącym do Grupy Atrium – jedna funkcjonuje już od kilku lat z powodzeniem w warszawskim Atrium Targówek. Nowy punkt z jedzeniem stanowi wartość dodaną dla CH Focus oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio w segmencie gastronomicznym. Mając na uwadze oczekiwania klientów i wymogi zmieniającego się rynku, wciąż dążymy do urozmaicenia oferty usługowej i restauracyjnej, po to, aby każdy mógł w niej znaleźć coś dla siebie. W ten sposób klienci zyskują zróżnicowany i bogaty wybór produktów, dostosowanych do ich potrzeb, preferencji i zasobów finansowych” – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Exit mobile version