Dwóch kolejnych najemców w Stop Shop Zielona Góra z łącznie ponad 1.000 m kw.

DCIM100MEDIADJI_0074.JPG

Immofinanz, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych Stop Shop, upublicznił dwie kolejne marki, które dołączają do grona tenant mix w realizowanym aktualnie projekcie parku w Zielonej Górze. Są nimi Martes Sport oraz Kakadu. Łącznie ta dwójka najemców zajmie ponad 1.000 m kw. w Stop Shop Zielona Góra. W ramach inwestycji otworzonych zostanie łącznie 12 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem prawie 6.700 m kw. Otwarcie parku handlowego planowane jest na pierwszy kwartał 2022 roku.

Sektor odzieży i akcesoriów sportowych będzie reprezentowany w Stop Shop Zielona Góra przez Martes Sport, który podpisał umowę najmu na prawie 800 m kw. Sieć sklepów zoologicznych Kakadu, z kolei wynajęła w najnowszym zielonogórskim parku handlowym ponad 250 m kw. 

Parki handlowe ze swoim lokalnym charakterem i zróżnicowanym mix-ie najemców odnotowują silne wzrosty – a odporność na kryzys tego formatu podczas pandemii ponownie go wzmocniła. Fakt ten ma oczywiście także znaczący wpływ na komercjalizację naszych aktualnych projektów, a najemcy chętnie decydują się na swoją dalszą ekspansję w ramach naszego proponowanego formatu handlowego. Podpisane kolejne umowy dla Stop Shop Zielona Góra są tego najlepszym przykładem skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

Stop Shop Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego Stop Shopu-u oszacowano na ponad 270.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.


O Immofinanz

Immofinanz to firma z sektora nieruchomości komercyjnych, której działalność skupia się na obiektach handlowych oraz biurowych na siedmiu głównych europejskich rynkach, tj. w Austrii, Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii oraz Polsce. Podstawa działalności firmy obejmuje zarządzanie nieruchomościami oraz część deweloperską. Marki handlowe Stop Shop, VIVO! oraz marka biurowa myhive stanowią kluczowy obszar dla tych aktywności i odzwierciedlają koncentrację na wysokiej jakości usługach. Firma posiada portfel o wartości około 4,9 mld euro obejmujący ponad 210 nieruchomości. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu (indeks ATX) oraz w Warszawie.

Exit mobile version