Supermarket w Luboniu zmienił logo na SPAR

Fot. Materiały prasowe

Kolejny supermarket zmienił logo na SPAR. Chodzi o placówkę w Luboniu (woj. wielkopolskie). Będzie ona czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 22.00. W ofercie m.in. świeże wędliny, mięsa, ryby, sery, ale też m.in. wyroby z różnych zakątków świata i wyroby pod marką własną SPAR.

Sklep jest zlokalizowany przy ul.Żabikowskiej 66, ma salę sprzedażową o wielkości 474 mkw. i jest prowadzony przez niezależnego partnera detalicznego.

W ofercie sklepu są m.in. świeże wędliny, mięsa, ryby, sery, ale też m.in. wyroby z różnych zakątków świata i wyroby pod marką własną SPAR. Zakupów można dokonywać od poniedziałku do piątku od 7.00 do 22.00.

SPAR to format marketów od 250 do 1000 mkw., które usytuowane są w dużych i średnich miastach, przy portach logistycznych, z dużym asortymentem spożywczym i przemysłowym. Naszym celem jest dostarczanie różnorodnych produktów pozwalających na wygodne prowadzenie domu. Chcemy, aby SPAR był świadomym wyborem na codzienne zakupy dla okolicznych mieszkańców – to w końcu sklepy należące i prowadzone przez polskich przedsiębiorców – podkreśla cytowany w komunikacie Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Warto podkreślić, że placówki sieci SPAR bardzo dobrze poradziły sobie w okresie pandemii – oczywiście stosując wszystkie obostrzenia i reżim sanitarny. Klienci szybko dostosowali swoje potrzeby do zmienionej sytuacji – zwiększyli zakupy w sklepach lokalnych, blisko domu i zaczęli zwracać jeszcze większą uwagę na jakość produktów. To akurat mocne strony sieci SPAR. Bardzo trudny test zdali nasi partnerzy detaliczni, którzy szybko musieli reagować na nowe wytyczne rządowe. Pokazaliśmy naszym klientom, że jesteśmy dla nich najlepszym wyborem – dodaje.

W komunikacie poinformowano również, iż sieć SPAR rozpoczęła nową, ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78 proc. na produkty premium marki vivo od Villeroy&BochGroup. W skład zastawy wchodzą klasyczne talerze oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej. Akcja jest dostępna wyłącznie w sieci SPAR i potrwa do 12 października, a wydawanie nagród do 19 października 2021 roku. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji, aby skompletować całą zastawę stołową vivo.

Fot. Materiały prasowe

Sieć podkreśla, że jej absolutnym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów.

Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów – napisano w komunikacie.

Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.

O Spar Group Ltd.

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.

Exit mobile version