„Będą kolory inspirowane naturą i produkty przyjazne środowisku” – mówi Paweł Kulka, Jysk Lublin

Kończy się sezon mebli ogrodowych, a wkrótce pojawi się nowa kolekcja mebli i dodatków do wnętrz. O tym, jak wygląda czas przygotowań do nowego sezonu opowiada Paweł Kulka, kierownik sklepu w Lublinie przy ul. Orkana.

Jak wygląda organizacja pracy podczas zmiany sezonu?

Paweł Kulka, kierownik sklepu w Lublinie: Jak każdy projekt do realizacji w sklepie, zawsze zaczynamy od planu działania. Wewnętrzny dział konceptu, odpowiadający za wygląd sklepów, przygotowuje dla nas dokładne założenia pod aranżację meblową zaczynamy od wyprzedaży mebli ogrodowych, tym samym robiąc miejsce na nowości i meble całoroczne. W toku poszczególnych zada wyznaczamy osoby odpowiedzialne za konkretne działania i terminy ich realizacji. Jednym z dużych wyzwań jest połączenie okresu urlopowego z bieżącą realizacją planu, w końcu jest to czas wakacyjny. W tym okresie przyjmujemy dużą ilość dostaw z nowym towarem i jednocześnie prowadzimy wyprzedaż ogrodu, dlatego szczególnie musimy zadbać, aby każda godzina pracy była wykorzystana efektywnie.

Jak się dzielicie obowiązkami w zespole?

Przed każdym, nowym sezonem pracownicy Jysk zapoznają się z nowym asortymentem, zanim pojawi się on w sprzedaży. Dzięki temu są w stanie później lepiej doradzać oraz odpowiadać na pytania klientów. Przygotowujemy się poprzez wewnętrzne szkolenia e-learningowe oraz warsztaty sprzedażowe, prowadzone w sklepach.

Każdy sklep jest odpowiednio przygotowywany i wyposażany z uwzględnieniem asortymentu nowej kolekcji. To, co widzą klienci przemieszczając się po sklepie, jest efektem pracy naszych opiekunów działów, odpowiadających za konkretną kategorię produktów. Wśród ich obowiązków znajdują się m.in.: skręcenie nowych mebli, aranżowanie przestrzeni danego działu zgodnie z założeniami konceptu sklepowego oraz dbanie o materiały marketingowe i ceny. Wszystkie sklepy JYSK w najnowszym koncepcie 3.0 posiadają specjalne przestrzenie inspiracyjne, gdzie pokazujemy skandynawskie podejście do aranżacji wnętrz. Te przestrzenie tworzą nasi pracownicy, a od atrakcyjności takiej ekspozycji zależy czy klienci polubią naszą nową ofertę.

Czego klienci mogą spodziewać się w sklepach Jysk po wakacjach?

Na pewno wielu inspiracji do wyposażenia domu, zawsze w stylu skandynawskim tak bardzo lubianym przez Polaków. Dużo kolorów inspirowanych naturą. Wprowadzamy również coraz więcej produktów przyjaznych środowisku: produkowanych w zrównoważony sposób, czy pochodzących z recyklingu.

Rozmawiała Julia Szypulska.

Exit mobile version