Wśród nich jest 36 sklepów osiedlowych i minimarketów w formacie Carrefour Express, 8 na stacjach paliw oraz 8 pod szyldem Globi. W polskiej sieci Carrefour działa już łącznie ponad 700 sklepów convenience, a większość z nich to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.
Nowe placówki otwierane są w całej Polsce, zarówno w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, jak i w mniejszych miejscowościach, m.in.: w Węgorzewie, Kraśniku, Świeciu, Luboniu czy Zakopanem. Każdego miesiąca w sklepach Carrefour convenience 5 mln Polaków kupuje ponad 21,5 mln produktów. Mogą tam też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów, mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki.
Sklepy Carrefour Express, w zależności od wielkości i konceptu, oferują od 3000 do 7000 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Wśród nich znajduje się ponad 1000 produktów marki własnej Carrefour, w tym bio, bezglutenowych i bez laktozy. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” klienci korzystają z licznych promocji, a w weekend z 10 proc. rabatu na całe zakupy.
Format Globi pod względem powierzchni i asortymentu skierowany jest głównie do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
W każdym z nowych sklepów Carrefour indywidualnie dopasowuje ofertę do potrzeb mikrorynku, a ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację i atrakcyjną wizualizację placówki.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.