Za sprawą współpracy Westfield Arkadia z Enel-med oraz Super-Pharm w placówkach obu najemców uruchomione zostały darmowe punkty szczepień przeciw COVID-19.
Wetfield Arkadia informuje w komunikacie prasowym, że za sprawą współpracy z enel-med oraz Super-Pharm w placówkach obu najemców uruchomione zostały darmowe punkty szczepień przeciw COVID-19.
W obu punktach szczepień na pacjentów czeka wykwalifikowany personel medyczny.
Na potrzeby punktu szczepień dostosowano wybrane pomieszczenia – wyposażone zostały w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają wszelkie warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są w nich przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi.
Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki.
Na szczepienie w punktach szczepień można zapisać się przez Internetowe Konto Pacjenta, e-rejestrację dostępną na stronie http://www.gov.pl/szczepimysie, ogólnopolską infolinię (nr telefonu 989), bądź bezpośrednio pod numerami: 22 23 07 007 (enel-med.) i 22 27 62 214 (Super Pharm).
O Westfield Arkadia
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.
Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych. Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców. Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań. Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.
Opublikował Radosław Święcki