Dealz oraz TEDi dołączyli do najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim

Grono najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim sukcesywnie się powiększa. Firma Mallson Polska pozyskała do Parku Handlowego: międzynarodową sieć Dealz będącą częścią Pepco Group oraz popularną markę TEDi. To pierwsze sklepy tych marek w Grodzisku Mazowieckim. Oba sklepy łącznie zajmą ponad 1200 mkw. powierzchni najmu.

Retalia powstanie w doskonałej lokalizacji handlowej w mieście – przy głównej arterii miasta – ul. Królewskiej, bezpośrednio przy drodze wojewódzkiej nr 719. Miejsce to ma stać się ważną destynacją handlową mieszkańców miasta i okolic oraz największym skupiskiem sklepów w regionie. W bliskim sąsiedztwie obiektu znajdują się m.in. Lidl, Aldi, Biedronka, restauracja McDonald’s drive oraz stacja benzynowa Orlen. Poza świetnym położeniem komunikacyjnie – przy głównym skrzyżowaniu – dodatkowo w najbliższym otoczeniu Retalii zlokalizowane są przystanki autobusowe oraz największe osiedla mieszkaniowe.

W Parku Handlowym Retalia na powierzchni ok 5 tys. m2 znajdować się będzie 12 sklepów znanych sieci handlowych i usługowych. Głównymi najemcami obiektu są m.in. sklepy marki LPP – Sinsay i House, sklep rtv – agd – Neonet, sklepy zoologiczne Kakadu oraz drogeria Rossmann.

Tedi oferuje bardzo szeroki wybór artykułów pierwszej potrzeby, poczynając od artykułów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych, poprzez artykuły samochodowe oraz książki, po akcesoria i karmy dla zwierząt. Oferta zawiera także szeroką gamę artykułów służących do utrzymania czystości oraz artykułów spożywczych.

Propozycja sklepów Dealz stanowi 3000 produktów w tym artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, produkty dla zwierząt i narzędzia.

Inwestorem Parku Handlowego jest firma Retalia z Grodziska Mazowieckiego, a za koncepcję komercyjną oraz wynajem odpowiada firma Mallson Polska.

Otwarcie parku handlowego zaplanowano na I połowę 2022r.

O Mallson Polska

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Exit mobile version