Nhood Polska umacnia współpracę z najemcami

Materiały prasowe

51 – tyle umów z najemcami podpisała od początku roku firma Nhood Polska. Firma informuje również, że wskaźnik pustostanów w centrach i galeriach handlowych z jej portfolio, wrócił do poziomu sprzed wybuchu pandemii Covid-19. Nhood Polska chwali się również wzrostem odwiedzalności w zarządzanych obiektach.

Wysoka odwiedzalność centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood, a także dobre relacje z najemcami pozytywnie wpłynęły na pracę zespołu komercjalizacji, zaowocowały nowymi umowami i ułatwiły negocjacje z dotychczasowymi partnerami. Osiągnęliśmy najlepsze od 18 miesięcy wyniki wynajmu powierzchni, z których najbardziej cieszy nas spadek liczby pustych lokali w zarządzanych przez nas obiektach o dwa punkty procentowe – podkreśla w komunikacie prasowym Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.

Firma podkreśla, że za sprawą aktywności działu komercjalizacji asortyment dostępny w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez Nhood wzbogacił się o kategorie i marki poszukiwane przez klientów w czasie lockdownów. Są wśród nich marki drogeryjne, sklepy oferujące artykuły dla zwierząt oraz sklepy dyskontowe.

Dlatego już wkrótce w przestrzeni centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Nhood pojawią się nowe salony takich marek jak TEDi czy Hebe, a 1 września w Centrum Handlowym Auchan Gliwice otworzył się pierwszy w mieście sklep dla zwierząt Maxi Zoo. Nhood dynamicznie rozwija również współpracę z popularnymi markami modowymi, wśród których są m.in. Sinsay, Monnari, Carry oraz Tatuum – informuje Nhood Polska.

Nhood pracuje nad 2 projektami mixed-use

Firma podaje w komunikacie prasowym, że pracuje obecnie nad dwoma projektami mixed-use. Chodzi o Wilanów Park na warszawskim Wilanowie oraz Projekt Piaseczno na terenie dawnej zajezdni trolejbusowej w Piasecznie pod Warszawą. Inwestycje ta mają połączyć w sobie funkcje handlowe, gastronomię, usługi, rozrywkę oraz przestrzeń biurową i zapewnić mieszkańcom zaspokojenie najważniejszych potrzeb w jednym miejscu, bez konieczności podróży do oddalonych dzielnic.

Inwestycja mixed-use przynosi korzyści nie tylko mieszkańcom, lecz także najemcom, którzy zdecydują się na rozwój biznesu na jej terenie. Połączenie wielu funkcji w ramach projektu zapewnia mieszkańcom zaspokojenie najważniejszych potrzeb w jednym miejscu, a tym samym korzystnie wpływa na częstotliwość wizyt w obiekcie. Najemcy korzystają również z synergii różnych funkcji inwestycji – podkreśla Marcin Matysiak.

Nhood Polska pracuje również nad rozbudową wybranych obiektów handlowych. Przy Centrum Handlowym Auchan w Mikołowie powstanie park handlowy o powierzchni około 4,5 tys. mkw. GLA, który znacząco wzbogaci ofertę handlową w tej lokalizacji.

Rozpoczęcie budowy inwestycji zaplanowano na początek 2023 roku, a najemcy zainteresowani rozwojem biznesu w planowanych inwestycjach, mogą już kontaktować się w tej sprawie z zespołem komercjalizacji Nhood.

Klienci odwiedzający centra i galerie handlowe zarządzane przez Nhood Polska w trakcie pandemii Covid-19 doceniali dostępną ofertę i takie cechy obiektów jak obecność dużego operatora spożywczego, przestronny zewnętrzny parking, a także troskę o bezpieczeństwo sanitarne i zdrowie kupujących – zwraca uwagę Marcin Matysiak.

Nhood Polska zwraca uwagę, że potwierdzeniem spełnienia wysokich standardów sanitarnych przez obiekty zarządzane przez firmę są międzynarodowe certyfikaty SafeGuard, które otrzymało już dwanaście obiektów z portfolio firmy.

Opublikował Radosław Święcki.

Exit mobile version