Homepark Targówek ma nowego najemcę. Jest nim Jysk

Sieć wynajęła ponad 1,5 tys. m kw. powierzchni handlowej

Fot. materiały prasowe

Warszawski retail park Homepark Targówek zyskał nowego najemcę. Ponad 1,5 tys. mkw. powierzchni handlowej wynajęła sieć JYSK. W transakcji najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, sprzedająca artykuły domowe „wszystko dla domu”. Obecnie grupa obejmuje ponad 3 tys. sklepów w 51 krajach. W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku, przy czym co roku otwiera kilkanaście kolejnych placówek. Najnowsza powstała w warszawskim retail parku Homepark Targówek.

Międzynarodowa sieć handlowa JYSK, która posiada 250 sklepów w Polsce zdecydowała się otworzyć kolejny sklep w Homeparku Targówek, największym retail parku w Warszawie. Oferta JYSK doskonale wpisuje się w koncept obiektu. Ta, jak i poprzednie transakcje w Homeparku Targówek, jest dowodem na silną pozycję retail parków, o której mówimy w ostatnich miesiącach – mówi Ada Budynek, Senior Negotiator, Cushman & Wakefield.

Popularne marki w jednym miejscu

Retail park Homepark Targówek na ponad 74,545 tys. m kw. Skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki z branży budowlanej, wykończeniowej oraz aranżacji wnętrz. Dzięki unikatowej formule swojego portfolio, oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z branży modowej. Są to np. jak TK Maxx, czy CCC. Są tu też obecne sklepy z branży elektronicznej (EURO RTV AGD, Sony Centre) i sportowej (Sports Direct). Znajdziemy tu także sklepy z artykułami dla dzieci: Smyk Megastore i Świat Dziecka oraz szeroką ofertę dla zwierząt domowych w Maxi Zoo i Kakadu. Ofertę parku handlowego dopełniają popularne sklepy z artykułami kosmetycznymi: Rossmann i Superpharm. Na terenie Homepark Targówek działa sklep spożywczy sieci Lidl, zapewniając szeroki wybór artykułów na codzienne zakupy. Poza tym działa tutaj przychodnia medyczna ENEL-MED, klub fitness oraz punkty gastronomiczne.

Cieszymy się nie tylko z rozszerzenia portfolio Homepark Targówek o salon bardzo znanej i lubianej w Polsce europejskiej marki, ale także z tego, że Jysk doskonale wpisuje się w charakter oferty Homepark Targówek. Trudno w tej chwili w obrębie warszawskiej aglomeracji znaleźć destynację oferującą bardziej zróżnicowaną ofertę dla domu i mieszkania, zarówno w przypadku budowy, remontu, jak i wyposażenia wnętrz. Korzyści z tak szerokiej oferty są oczywiste zarówno dla Klientów, jak i właścicieli salonów – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE, Pradera.

Obiektem zarządza BNP Paribas Real Estate Poland. Działalność firmy opiera się o sześć filarów biznesowychObejmują one cały cykl życia nieruchomości: Inwestycje Budowlane, Transakcje, Doradztwo, Wyceny, Zarządzanie Nieruchomościami oraz Zarządzanie Inwestycjami. Usługi świadczone przez BNP Paribas Real Estate Poland skoncentrowane są wokół wspierania klientów w dążeniu do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Exit mobile version