Mija rok od otwarcia Galerii Wiślanka – pierwszego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach. Z okazji rocznicy obiekt przygotował szereg atrakcji dla swoich gości.
Galerię Wiślanka otwarto w październiku 2020 roku. Jak podkreślają przedstawiciele galerii, dla mieszkańców miasta było to bardzo ważne wydarzenie z uwagi na fakt, iż dotychczas musieli podróżować do innych miast w celu dokonania zakupów w salonach swoich ulubionych marek.
Na terenie Galerii Wiślanka znalazł się pełen przekrój zarówno polskich, jaki i zagranicznych brandów. Dla wielu z nich był to debiut na tamtejszym rynku. Choć proces komercjalizacji realizowany przez firmę Mallson Polska przebiegał w dużej mierze w czasie trwania ogólnoświatowej pandemii, obiekt – jak przypomniano w komunikacie – już na wiele tygodni przed otwarciem wynajęty był w niemal 100 procentach.
Na powierzchni ok. 20 tys. mkw. GLA w Galerii Wiślanka znalazły się m.in. salony wszystkich marek polskiego lidera branży fashion – Grupy LPP. A także Sizeer, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Wojas, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Home&You, Apart, Yes, Vision Express, czy Pepco.
W obiekcie otwarto też supermarket sieci Lidl, a także multipleks (jedyny w mieście) sieci Helios. Najmłodsi klienci mają natomiast do dyspozycji salę zabaw Jupiter.
Przedstawiciele galerii zwracają też uwagę, że na przestrzeni ostatnich miesięcy oferta centrum handlowego powiększyła się o długo oczekiwane punkty sprzedaży stacjonarnej marek Douglas oraz New Yorker. Z kolei z myślą o pasjonatach kuchni z całego świata powiększono ofertę gastronomiczną o zupełne nowe koncepty na rynku, jak Pyszne na wagę czy Yako Tako.
Odwiedzalność rośnie
Przedstawiciele galerii podkreślają w komunikacie, że powyższe działania przyniosły sukces, czego dowodem jest rosnący foot-fall.
Do realizacji tego projektu podchodziliśmy bardzo personalnie. Wiślanka miała być nie tylko tradycyjnym miejscem zakupów, ale zapewniać klientom w mieście zupełnie nowe doświadczenia zakupowe. Oferta centrum handlowego miała być skierowana do każdej grupy wiekowej oraz zarówno do klientów poszukujących produktów znanych marek sieciowych, jak i premium. Udało nam się to zrealizować, a najlepszym dowodem na przyjęcie przez nas słusznej koncepcji, jest wciąż rosnący foot-fall. Dlatego też chcemy podziękować naszym klientom za okazane zaufanie, poprzez liczne atrakcje przygotowane z myślą o organizacji pierwszych urodzin obiektu – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.
Jakie atrakcje czekają na klientów z okazji urodzin galerii? W najbliższą sobotę (16 października) przygotowano m.in. porady stylisty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, gry i zabawy dla dzieci czy pokazy oraz występy artystyczne.
Kulminacyjnym elementem pierwszych urodzin będzie wyjątkowe wydarzenie 3D Mapping Show, dzięki któremu elewacja Wiślanki ożyje na oczach widzów tworząc spektakularne i niezapomniane widowisko.
Zobacz też: Galeria Wiślanka wzbogaciła się o nowego najemcę