Dzikie zwierzęta będą grasowały po centrach Atrium – umożliwi to technologia AR i VR

Atrium oferuje nową atrakcję dla klientów, opartą na technologii rozszerzonej rzeczywistości – Augmented Reality

Technologia AR i VR zawitała właśnie do centrów Atrium. W centrach handlowych spółki w całej Polsce ruszyło właśnie „Kolorowe Centrum Świata”. Jest to interaktywna wystawa edukacyjna 3D. Jej uczestnicy mogą zobaczyć dzikie zwierzęta w przestrzeni galerii, a dodatkowo poznać szereg ciekawostek z ich życia.

„Kolorowe Centrum Świata” jest alternatywą dla typowych eventów organizowanych przez galerie handlowe dla rodzin z dziećmi. Formuła, w jakiej odbywa się ekspozycja, zapewnia dystans społeczny, a tym samym komfort udziału. Uczestnicy wystawy, po pobraniu aplikacji mobilnej „Kolorowe Centrum Świata” z Google Play lub Appstore, skanują kody QR rozlokowane w całej galerii handlowej. Dzięki aplikacji odnajdują kolejne ukryte w galeriach dzikie zwierzęta i poznają ich świat z bliska. Udział w wystawie wymaga różnorodnych interakcji. Zwierzęta trzeba nie tylko znaleźć, ale również uwolnić z sieci lub nakarmić. Zabawa jest też doskonałą okazją do poznania wielu ciekawostek z ich życia. Z każdym z najdzikszych zwierząt można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcie i opublikować je w mediach społecznościowych.

Technologia AR i VR – niezapomniane doznania

Aplikacja jest wyposażona w głos narratora (Klara), który prowadzi uczestników przez całą wystawę. Przewodniczka opowiada o znaczeniu kolorów w świecie zwierząt oraz zdradza nieznane ciekawostki z ich życia. Ekspozycji towarzyszą efekty dźwiękowe, co nadaje zabawie realnego wymiaru. Ta nietypowa podróż przez barwny i pasjonujący świat dzikich zwierząt zapewnia niezapomniane, nowe doznania. Przy okazji dostarcza też wielkie emocje i potężną bazę wiedzy o zwierzętach i środowisku.

Przeczytaj także: Atrium Reduta uruchomiło Strefę WOW

Rzeczywistość pandemiczna przyniosła branży retail nowe wyzwania. Zabiegamy o uwagę klienta, szukając rozwiązań i technologii, które będą odpowiedzią na nowe priorytety klientów. Są nimi: bezpieczeństwo, dystans społeczny i higiena. Rozwiązania z użyciem kodów QR, technologii rozszerzonej rzeczywistości stanowią odpowiedź na obecne potrzeby. Potrzeby zarówno w obszarze retail designu, visual merchandisingu, jak i rozrywki. Interaktywna wystawa 3D „Kolorowe Centrum Świata” to połączenie online i offline. Zapewnia bezpieczną zabawę i edukację oraz nowe doświadczenia na miejscu, w naszych centrach  – mówi Małgorzata Komarczuk Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate i dodaje: To też nasza kolejna inicjatywa – po Atrium Game Zone – z myślą o młodych odbiorcach, dorastających w społeczeństwie w pełni scyfryzowanym. Ci klienci oczekują zupełnie innych form komunikacji marketingowej i budowania świadomości marki. Niedawno zakończony I turniej gamingowy online, realizowany przez nas w technologii Zoom. Potwierdza to potrzebę poszukiwania alternatywnych form dotarcia do osób z tzw. generacji Z, jaki i millennialsów.

Dzikie zwierzęta można obserwować w 10 centrach

Ekspozycja „Kolorowe Centrum Świata” jest dostępna w 10 centrach z portfolio firmy w Polsce, w: Atrium Biała (Białystok), Atrium Copernicus (Toruń), Galerii Dominikańskiej (Wrocław), Focus Bydgoszcz, Atrium Molo (Szczecin), Atrium Mosty (Płock), Atrium Plejada (Bytom) oraz warszawskich obiektach: w Atrium Promenada, Atrium Reduta i Atrium Targówek.

Exit mobile version