W miniony weekend w centrum Stary Browar osobom niestosującym się do zasad reżimu sanitarnego uwagę zwracali… mimowie. Artyści w humorystyczny sposób przypominali o najważniejszej regule bezpieczeństwa i rozdawali bezpłatne maseczki.
Stary Browar – akcje specjalne ze wsparciem mimów
O obowiązku zasłaniania ust i nosa wewnątrz Starego Browaru przypominają naklejki, tabliczki, grafiki na monitorach i spoty emitowane przez radiowęzeł. Osobom bez maseczek uwagę zwracają także pracownicy ochrony.
Liczba komunikatów na temat zasad bezpieczeństwa, z jaką codziennie mamy kontakt, może przytłaczać. Ich skuteczność maleje z każdym miesiącem trwania pandemii – mówi Marta Kabsch, rzecznik prasowy Starego Browaru – Postanowiliśmy zwrócić uwagę klientów Starego Browaru w zaskakujący sposób. O najważniejszej zasadzie reżimu sanitarnego w czasie Black Weekend przypominali mimowie.
Rzecznik Starego Browaru wskazuje też na nieoczywistą zaletę nietypowej kampanii – z aktorami komunikującymi się wyłącznie poprzez gesty… trudno dyskutować. Mimowie oprócz humorystycznego zwracania uwagi, wręczali maseczki. Akcja wywołała pozytywne reakcje nawet wśród „niesubordynowanych” klientów. Przez dwa dni trwania kampanii odwiedzającym poznańskie centrum rozdano kilkaset maseczek. Ponadto wiele osób, zachęconych przez aktorów, sięgało po własne maseczki.
Przeczytaj także: Carrefour – Stary Browar
Stary Browar dla bezpiecznych zakupów
Stary Browar od początku pandemii aktywnie włącza się w kampanię #Kupujebezpiecznie zainicjowaną przez PRCH.
Zależało nam, żeby informacje na temat zasad reżimu sanitarnego nie zaburzały przyjemności czerpanych z zakupów w Starym Browarze, a jednocześnie zwracały uwagę – mówi Marta Kabsch – W komunikatach wizualnych wykorzystaliśmy grafiki autorstwa modowej ilustratorki Karoliny Pawelczyk. Stworzyliśmy dowcipną kampanię audio przypominającą o obowiązku zasłaniania ust i nosa z hasłem Kochamy wszystkich klientów, ale najbardziej tych zamaskowanych. Performatywna akcja z okazji Black Friday z udziałem mimów to najbardziej nietypowy element naszej kampanii. Spotkał się on z bardzo dobrym przyjęciem klientów i pracowników Starego Browaru. Co najważniejsze – okazał się efektywny i zachęcił wiele osób do respektowania reguł bezpieczeństwa.