Po relokacji ruszył także salon Giacomo Conti. Nowi najemcy to ponad 600 m kw. modowych propozycji, zlokalizowanych na poziomie 0 obiektu. W centrum pojawiły się również świąteczne atrakcje i eventy.
Salon pierwszej z nowości, międzynarodowej marki Mango, oferuje wysokiej jakości odzież i akcesoria dla aktywnej, młodej, miejskiej klientki. Podąża ona za najnowszymi trendami, podkreśla swój indywidualny styl i charakter. Znajdziemy tu także dział „Kids” z odzieżą dla dzieci.
Przeczytaj także: Immofinanz wybuduje bloki mieszkalne na istniejących parkach handlowych
Propozycja kolejnego nowego salonu, który zawitał do lubelskiego VIVO!, dedykowana jest nowoczesnemu, dynamicznemu mężczyźnie, ceniącemu elegancję połączoną z wysoką jakością wykonania. Kolekcje Kubenz to zarówno klasyczne stylizacje, jak i casualowe, nieformalne rozwiązania. Wszystkie sygnowane są znakiem „polskie krawiectwo”.
Many Mornings w VIVO! Lublin czyli skarpetki na wesoło
Oferta trzeciego nowego najemcy lubelskiego obiektu, wyspy handlowej Many Mornings, redefiniuje rolę skarpetek w życiu codziennym. Pokazuje, że zamiast pilnować sztywnych zasad, można zacząć je łamać, a kolorowe i niebanalne skarpetki nosić nawet do eleganckich stylizacji.
Grono najemców, którzy ostatnio powiększyli segment mody w VIVO! Lublin, dopełnia salon Giacomo Conti. Po remodelingu i relokacji od połowy listopada działa na poziomie 0 obiektu. Oferuje on klasyczną, elegancką odzież męską oraz obuwie, a także wszelkiego rodzaju dodatki.
Dzięki nowym najemcom skutecznie realizujemy nasze plany związane z powiększaniem kategorii modowej. Proponujemy klientom kolejne wyjątkowe miejsca, oferujące odzież i akcesoria zarówno dla miłośników klasyki, jak i szukających najnowszych, sezonowych trendów. Konsekwentnie wzmacniamy poszczególne elementy tenant-mix, by każdy z odwiedzających VIVO! znalazł coś dla siebie. Ponadto w okresie przedświątecznym organizowane są tu eventy i akcje posprzedażowe, stanowiące dodatkową zachętę do wizyty w naszym centrum handlowym – podkreśla Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
O VIVO! Lublin
VIVO! Lublin to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi. Znajdują się one na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku. 4 lata później austriacki inwestor IMMOFINANZ zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO! Zmienił tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej. Dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.