Cotygodniowe otwarcia kolejnych sklepów Netto w całej Polsce powoli stają się tradycją. W momencie wydania przez UOKiK zgody na przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group (właściciela sieci Netto) rozpoczął się dynamiczny proces przeobrażania marketów Tesco w nowoczesne placówki Netto 3.0.
Netto – nowe otwarcia – sześć województw, osiem sklepów
Od tego momentu sieć otwiera co czwartek kilka kolejnych sklepów w całej Polsce. Nie inaczej było 9 grudnia. Tego dnia nowe sklepy Netto przywitały pierwszych klientów w:
- Bolechowie (woj. wielkopolskie)
- Chrząstowicach Wielkich (woj. opolskie)
- Katowicach (woj. śląskie)
- Legnicy (woj. dolnośląskie)
- Mińsku Mazowieckim (woj. mazowieckie)
- Muszynie (woj. małopolskie)
- Opolu (woj. opolskie)
- Sobótce (woj. dolnośląskie)
Ten ostatni sklep powstał w ramach rozwoju organicznego sieci, natomiast pozostałe placówki zastąpiły dawne sklepy Tesco w ramach procesu konwersji.
Kasy samoobsługowe w coraz większej liczbie sklepów Netto
Sklepy w Katowicach, Mińsku Mazowieckim i Opolu są wyposażone w kasy samoobsługowe. Pozwalają one zwiększyć komfort klientów i przyspieszyć proces robienia zakupów. Udogodnienia te można spotkać w coraz większej liczbie sklepów Netto w całym kraju. W tej chwili są one obecne już w ponad 30 sklepach. Proces instalowania kas samoobsługowych w kolejnych lokalizacjach jest w toku.
Nowe otwarcia i nowe miasta na mapie Netto
Każde kolejne otwarcie to dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że złożony proces konwersji 250 sklepów Tesco na Netto przebiega tak sprawnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
Powodem szczególnej satysfakcji są dla nas otwarcia sklepów w miastach, w których do tej pory Netto było niedostępne. W tym tygodniu na mapie sklepów Netto w Polsce przybyło aż pięć nowych miejscowości. W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy działalność w trzech polskich miastach. Dwa tygodnie temu natomiast – w czterech. W efekcie coraz więcej osób może korzystać z najprawdopodobniej najtańszej oferty dyskontowej w naszym kraju – dodaje.
Wszystkim otwarciom towarzyszą liczne, sięgające ponad 50 proc. promocje obowiązujące do niedzieli, 12 grudnia.
Nowe Netto 3.0
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów. Gwarantuję go m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród nich są m.in. marki „Sztuka mięsa” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Przeczytaj także: Netto otwiera 15 sklepów
Znakiem rozpoznawczym sieci Netto jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”. W jego ramach klienci mają do dyspozycji 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”. Jest to bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food. Są wśród nich wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.
O Netto Polska
Netto to sieć handlowa działająca na polskim rynku od 26 lat. W tym czasie firma wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju.
Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych. Zatrudnia też ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską, sieć obecna jest w Danii i Niemczech.