Styl athleisure to synonim marki Adidas i jeden z najmocniejszych trendów ostatnich lat. To jeden z powodów, dla których popularność odzieży z kultowymi trzema paskami nie gaśnie. Rosną też powierzchnie handlowe marki. Niedawno otwarto największy polski sklep Adidas w Designer Outlet Warszawa. Teraz z kolei, zainaugurowano działalność ponad dwukrotnie powiększonego salonu w Designer Outlet Gdańsk.
Nowy lokal to 710 mkw., na których klienci mogą swobodnie poruszać się wśród tematycznych ekspozycji dla miłośników różnych aktywności sportowych, outdooru czy niezobowiązującego stylu street fashion. Salon został zaaranżowany w taki sposób, by kupujący w każdym zakątku czuli się komfortowo. Mają oni w nim wygodny dostęp do półek i wieszaków.
Dwukrotnie większy salon Adidas w Designer Outlet Gdańsk
Podobnie jak w Warszawie, wnętrza zostały zaaranżowane według autorskiego konceptu marki, nazwanego Stadium. Jest on połączeniem najważniejszych zasad handlu ze świadomym budowaniem i umacnianiem wizerunku marki. Szczególny nacisk kładzie się na jej historię, która szczególnie podkreślona została w wystroju sklepu.
Oferta sportowa jest jednym z najistotniejszych filarów sprzedaży w centrach outletowych. Klienci chętnie korzystają z doskonałej jakości proponowanej przez ich ulubione marki, które u nas dostępne są w atrakcyjnych cenach, stale obniżonych nawet o 70%. Ze strony marek sportowych widzimy też zapotrzebowanie na większe, przestronniejsze lokale, które są w stanie zabezpieczyć rosnącą dynamikę sprzedaży i staramy się w miarę możliwości odpowiadać na takie prośby – podkreśla Katarzyna Czapran Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk.
O Designer Outlet Gdańsk
Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet. Oferuje ponad 100 marek, takich jak między innymi Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike czy Benetton. Wszystkie produkty sprzedawane są w cenach 30-70 proc. niższych niż w regularnych centrach handlowych. Chętnie odwiedzane jest przez mieszkańców Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. W centrum znajduje się także część restauracyjna, plac zabaw i bezpłatny parking na ponad 1000 aut. Ponadto architektura obiektu stylizowana jest na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24 metrową latarnią morską.