Portfolio najemców uzupełnione zostało we wszystkich dziewięciu Centrach M1 o znane marki lokalne i międzynarodowe wielu branż. Największą powierzchnię – ponad 7700 m² – zyskał market budowlany OBI. Sklep jeszcze w tym roku zaprosi klientów w Częstochowie.
Strategią najmu Metro Properties na rok 2022 jest utrzymanie stopnia komercjalizacji centrów M1 na niezmiennie wysokim poziomie. To duże wyzwanie, ponieważ sytuacja ekonomiczna wciąż jest niestabilna. Niemniej jednak wielu najemców na rynku wciąż interesuje się możliwością wynajmu lokali w naszych obiektach. To pozwala nam kreślić plany biznesowe na kolejne miesiące – mówi Justyna Hara, dyrektor działu najmu Metro Properties.
W ubiegłym roku i na początku obecnego, zarządca popularnych centrów M1 podpisał 34 nowe umowy najmu na łączną powierzchnię ponad 14300 m². To sklepy niemal wszystkich branż dostępnych w galeriach handlowych. Znajdują się w nich sklepy z segmentu mody, artykułów dla domu, biżuterii, drogerii aż po punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród nowych najemców znalazł się także wielkopowierzchniowy sklep DIY. Nowi najemcy pojawili się we wszystkich dziewięciu obiektach w Polsce.
OBI otworzy się w M1 w Częstochowie
Największą powierzchnię zyskał market budowlany OBI. Punkt już w drugim kwartale tego roku zaprosi klientów centrum M1 w Częstochowie. Na powierzchni ponad 7700 m² dostępna będzie pełna oferta marketu wraz z Centrum Ogrodniczym OBI. Umowę zawarto na minimum 10 lat.
Przeczytaj także: Krzysztof Poznański o relacjach najemców z wynajmującymi
Ważnym zadaniem jest dla nas również utrzymanie współpracy z najemcami, których sklepy od lat funkcjonują w centrach M1, a którym w bieżącym roku wygasają umowy najmu. Już dzisiaj rozmawiamy o przedłużeniu łączących nas kontraktów. W planach mamy również kilka relokacji, otwarcia nowych sklepów, ale i otwarcia sklepów w nowych odsłonach – dodaje Justyna Hara.
Intensywny przełom roku w obszarze najmu Metro Properties
Intensywnym czasem dla nowych najemców był ostatni kwartał minionego roku i początek obecnego. Wówczas portfolio sklepów w obiektach zarządzanych przez Metro Properties zostało rozszerzone o 10 najemców w pięciu centrach M1 w Polsce południowej i centralnej.
W M1 Czeladź zostaną otwarte: HalfPrice i Hebe
W M1 Czeladź na Śląsku, w drugim kwartale, klientów przywita pierwszy w mieście sklep marki „Half Price”. Jest to nowoczesny koncept w kategorii off-price. Sklep oferuje duży wybór produktów popularnych światowych brandów w atrakcyjnych cenach. W HalfPrice klienci znajdą takie artykuły jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Segment mody, jeszcze w pierwszym kwartale, uzupełni sklep „Report Young” z ofertą dla dzieci i młodzieży na ponad 100 m². W pasażach handlowych pojawi się też sklep marki „Dla Spania” z łóżkami, materacami i pościelą. Znany sklep z artykułami dla domu „Home&You” zmienił lokalizację w obiekcie i zaprosi klientów w nowej odsłonie. Późną jesienią w M1 Czeladź, na powierzchni ponad 250 m², otwarta została drogeria popularnej marki „Hebe”.
Nowa cukiernia w M1 Kraków
W M1 Kraków zostanie otwarta piekarnia i cukiernia „Lajkonik. House of Bakery”. Punkt oferować będzie bogatą ofertę pieczywa, słodkich wypieków i kawy serwowanej na miejscu, na łącznej powierzchni 80 m². W podwarszawskim M1 Marki klientów wkrótce zaprosi biuro podróży Rainbow Tours. Natomiast w M1 Poznań rozpoczął działanie punkt obsługi klienta, połączony ze sprzedażą ubezpieczeń – „CUK Ubezpieczenia”.
Natomiast w zarządzanym przez Metro Properties parku handlowym w Olsztynie ofertę restauracyjną uzupełni szwedzka marka Maxx Burger z wyjątkową propozycją wysokiej jakości burgerów i dodatków do nich.