Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref Outlet – ponad 90 punktów w całej Polsce

W 2021 roku Carrefour uruchomił w 34 sklepach własnych w całej Polsce strefy Outlet, oferujące produkty niespożywcze w obniżonych cenach

Carrefour outlet 2

Carrefour outlet

Sieć Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref outletowych. W Polsce działa już 90 takich stref. Bardzo pozytywny odbiór rozwiązania przez klientów skłonił sieć do dynamicznego rozwoju tego rozwiązania. Tylko w styczniu br. Carrefour otworzył kolejne 34 strefy. W lutym zaś sieć otworzyła kolejnych 20 lokalizacji. Tym samym w ramach sieci Carrefour istnieje już ponad 90 stref Outlet.

Strefy Outlet to specjalnie oznaczone strefy na terenie hal sprzedażowych sklepów. Klienci mogą w nich nabyć produkty non-food w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Carrefour grupuje asortyment dostępny w ramach konceptu według kategorii cen. Produkty podzielone są na te: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł oraz super oferty w wyjątkowych cenach. Najtańsze produkty oferowane są już za 29 gr. Sieć zapewnia szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach. Wśród nich znajdują się: artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Carrefour outlet

Wprowadzenie stref outlet zostało poprzedzonych testami

Już w fazie testów w 2020 roku koncept stref Outlet cieszył się dużym zainteresowaniem naszych klientów w Gdańsku, Krakowie i Warszawie mówi Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain w Carrefour Polska. –Skorzystaliśmy z naszych 25 lat doświadczenia na polskim rynku, by zapewnić klientom wyjątkową, stale aktualizowaną ofertę non-food, która odpowiada na ich potrzeby i gust. Dokładamy niezmiennie wszelkich starań, by wizyta w strefieOutlet była miejscem do inspiracji i znalezienia dobrych okazji.

Gdzie znajdują się strefy outletowe Carrefour?

Strefy outlet Carrefour działają obecnie w następujących miastach: Bełchatów, Biała Podlaska, Białystok, Bolesławiec, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Ciechanów, Dębica, Elbląg, Gdańsk, Gliwice, Grodzisk Mazowiecki, Grudziądz, Kalisz, Katowice, Kłodzko, Koło, Kraków, Kraśnik, Krosno, Kutno, Kwidzyn, Leszno, Lublin, Łódź, Nowa Sól, Nowy Sącz, Olkusz, Olsztyn, Opole, Otwock, Pabianice, Piła, Płock, Poznań, Przemyśl, Pszczyna, Puławy, Radomsko, Rawa Mazowiecka, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Starachowice, Stare Babice, Stojadła gm. Mińsk Mazowiecki, Suwałki, Swarzędz, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zamość, Zgorzelec oraz Zielona Góra Dąbrówka. Sieć przewiduje, że do końca pierwszego półrocza 2022 roku liczba stref OUTLET działających w Polsce powiększy się o kolejne kilkadziesiąt sklepów.

Przeczytaj także: Carrefour – strategia rozwoju


O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa. Pod jej szyldem działa w Polsce ponad 900 sklepów. Carrefour działa w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Sieć Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 230 000 GLA, Carrefour jest też właścicielem ponad 40 stacji paliw.

Exit mobile version