- Do centrum Vivo! Lublin dołącza HalfPrice
- Vivo! Lublin notuje wzrosty i stawia na rozwój oferty
- W centrum Vivo! Lublin organizowane też są różne eventy
Pierwsze tygodnie bieżącego roku to dla VIVO! Lublin okres wzrostów i intensywnych działań na wielu płaszczyznach. Jak podaje sieć, zorganizowane zostały akcje mające przełożenie na obroty i footfall. Ponadto dzięki otwarciu pierwszego na Lubelszczyźnie salonu sieci HalfPrice wzmocnieniu uległa oferta modowa Centrum Vivo! Lublin.
VIVO! Lublin tętni życiem
Początek roku w lubelskim VIVO! upływa pod znakiem organizacji eventów angażujących najemców i klientów. Coraz więcej wydarzeń odbywa się „na żywo”, choć nadal w reżimie sanitarnym i przy stosowaniu ścisłych zasad bezpieczeństwa. Wysoką odwiedzalnością cieszyły się dwie duże akcje – organizowana w styczniu Giełda Płyt Winylowych oraz trwająca do końca lutego Wystawa LEGO Star Wars.
Frekwencja na wydarzeniach pokazała, że klienci spragnieni kontaktu z drugim człowiekiem, chętnie wracają do tradycyjnych obiektów i uczestniczą w tego typu akcjach. Oprócz ciekawych doświadczeń odwiedzający zyskują tu coś, co oferuje tylko „real”: emocje, interakcje, możliwość osobistego udziału w interesujących projektach, czyli powrót do normalności, za którym wszyscy mocno już tęsknimy – podkreśla Jarosław Retmaniak, Country Manager Finanace & Support Poland, IMMOFINANZ.
Vivo! Lublin zyskuje HalfPrice
Ważnym elementem w życiu lubelskiego VIVO! było kolejne powiększenie tenant-mix. 18 lutego 2022 na powierzchni blisko 1 455 m kw. na poziomie +1 otwarty został salon HalfPrice. To pierwsza w regionie lokalizacja sieci handlowej Grupy CCC w koncepcie off-price. Można tu kupić m.in. odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, perfumy, zabawki oraz dekoracje i wyposażenie wnętrz od ponad 1000 światowych marek. HalfPrice oferuje swoim klientom ceny niższe nawet o 80% i codziennie zaopatruje swój sklep w nowości.
Przeczytaj także: VIVO! Lublin wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju.
Pojawienie się salonu HalfPrice właśnie w VIVO!, jako pierwszej lokalizacji na Lubelszczyźnie, jest wynikiem nie tylko konsekwentnych działań zmierzających do budowania jak najlepszego tenant-mix, ale również wsłuchiwania się w rynek. Kluczowe jest również zaufanie partnerów biznesowych, chcących lokować swoje brandy w miejscach stabilnych i dobrze rokujących. To także kolejny krok pozwalający nam budować przewagę konkurencyjną w regionie – dodaje Jarosław Retmaniak.