- Kodano Optyk i Wólczanka otwierają swoje salony w Focus Mall Zielona Góra
- Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w Polsce
- Wólczanka poszerza swój lokal do 180 mkw.
Polskie firmy Kodano Optyk i Wólczanka otworzyły swoje salony w Focus Mall Zielona Góra. W marcu br. do grona marek centrum dołączył lider rynku optycznego w Polsce firma Kodano Optyk. Nowy, większy salon otworzyła też należąca do Grupy VRG Wólczanka.
Kodano Optyk i Wólczanka otwierają swoje salony w Focus Mall Zielona Góra
Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w kraju. Sieć przyciąga szerokim asortymentem opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych i szkieł kontaktowych. W zielonogórskim salonie można znaleźć okulary znanych, światowych marek takich jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Versace, Dolce&Gabbana i wiele innych. Atutem sklepu jest także możliwość wykonania kompleksowego badania wzroku. Salon marki o powierzchni blisko 100 mkw. znajduje się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu Nike. Jasne i przestronne wnętrze lokalu zachęca do wejścia, a jego aranżacja doskonale wpisuje się wystrój nowej części Focus Mall.
Nasza sieć od ubiegłego roku intensywnie się rozwija. Coraz śmielej wchodzimy z ofertą do kolejnych miast, otwierając salony w topowych galeriach handlowych w danym regionie. Centra handlowe to miejsca, gdzie nasza bogata oferta okularów przeciwsłonecznych znanych marek, okularów korekcyjnych jak i soczewek trafia w zróżnicowane potrzeby i gusta klientów. Dbamy o to, by okulary były nie tylko praktyczne, ale też piękne. Wyróżnikiem naszych salonów jest też profesjonalna obsługa oraz wykwalifikowani specjaliści pracujący z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu diagnostycznego. Dobrze dobrane do twarzy i gustu klienta okulary pomogą nie tylko zadbać o wzrok, ale są jednocześnie niebanalnym dodatkiem i podkreślającym jego charakter – tłumaczy Izabela Brzezińska, dyrektor sprzedaży Kodano Optyk.
Znane marki przyciągają klientów
Po krótkiej przerwie związanej ze zmianą lokalizacji na większą ponownie otworzył się sklep renomowanej polskiej marki Wólczanka. W nowej odsłonie sklep oferuje szeroki wybór ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. W jednym miejscu można skompletować całą stylizację zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje. Nowy lokal Wólczanki ma 180 mkw. przestrzeni, która umożliwia przejrzystą prezentację bogatej oferty marki. Sklep znajduje się teraz w nowej części galerii na poziomie +1 obok perfumerii Sephora oraz sklepu Esotiq.
Przeczytaj także: Nepi Rockcastle pomaga Ukrainie.
Przykładamy wiele uwagi, do tego by klienci Focus Mall mieli dostęp do znanych i atrakcyjnych marek. Z myślą o nich w minionym roku zmodernizowaliśmy i rozbudowaliśmy centrum i poszerzyliśmy dostępną ofertę zakupową, jak i usługową. Od otwarcia nowej części galerii w sierpniu 2021 roku do końca lutego powstały 22 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Ponadto 8 firm zdecydowało o zamianie lokalu na większy. To nie koniec nowości w naszej ofercie handlowej, jeszcze w I półroczu br. planowane są kolejne otwarcia, o których będziemy na bieżąco informować – mówi Marta Radziwoń, Dyrektor Focus Mall Zielona Góra.