- Twierdza Kłodzko poszerza swoją ofertę o salon Pandora
- Według analityków zakup dóbr luksusowych będzie wzrastał każdego roku o 6-8%
- Pandora oferuje ręcznie wykonaną biżuterię z wysokiej jakości materiałów
Twierdza Kłodzko z nowym salonem Pandora. Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza w Kłodzku powiększyła segment biżuterii luksusowej. Do centrum wprowadziła się marka Pandora, która uruchomiła swój pierwszy lokal w regionie. W butikowym salonie klienci Galerii Twierdza znajdą szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów biżuteryjnych, w tym bestsellerowe charmsy.
Poszerzenie oferty Twiardza Kłodzko o salon Pandora wpisuje się w trend zakupowy
W 2021 roku konsumenci powrócili do zakupów osobistych dóbr luksusowych. Analitycy szacują, że w kolejnych latach rynek ten będzie wzrastał w stabilnym tempie 6-8% rocznie, by w 2025 r. osiągnąć wartość nawet 380 mld euro.
Globalny rynek biżuteryjny ma świetny potencjał do dalszego rozwoju. W 2020 r. jego wartość wyniosła ok. 228 mld dolarów, a według prognoz do 2026 r. wzrośnie o blisko 35% . Pandora, będąca połączeniem luksusowych produktów i modnej biżuterii modułowej, zyskała już zaufanie polskich konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że wzbogaci ofertę Galerii Twierdza. Wierzymy, że nasz nowy najemca znajdzie grono lojalnych klientów także wśród mieszkańców Kłodzka – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Pandora wypracowała sobie renomę
Pandora to międzynarodowa marka biżuteryjna o duńskich korzeniach. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Styl Pandory charakteryzuje kobiecość, ponadczasowość oraz indywidualizm. Znakiem rozpoznawczym marki są charmsy, które pozwalają na personalizację biżuterii, kreowanie własnego stylu czy celebrację ważnych momentów. Firma dąży do cyrkularnego modelu wykorzystania materiałów i odpadów, a także prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju.
Przeczytaj także: Pandora w NoVa Park.
Galeria Twierdza Kłodzko o powierzchni handlowej wynoszącej 30 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. Działa w nim ponad 70 sklepów, w tym salony H&M i Reserved oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria, którą wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka, dysponuje łącznie 1 200 miejscami parkingowymi.