Outlety Factory zdobyły Złote Godło Konsumenckie Lidera Jakości

40 procent konsumentów najlepiej oceniło centra Factory

outlet factory

Factory z nagrodą konsumentów

Outlety Factory zdobył nagrodę konsumentów. Marka Factory zdobyła Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022. Klienci docenili m.in. promocje, ceny i lokalizacje outletów.

Factory z nagrodą konsumentów

Centra Factory zdobyły 40 procent głosów uzyskanych w badaniu konsumentów, znacząco wyprzedzając obiekty tego segmentu w Polsce. Jak wynika z opinii uczestników badania, outlety z czerwono-białym logo, są również najpopularniejszą marką tego formatu w kraju. Blisko 92 procent badanych poleca zakupy w FACTORY, a 70 procent deklaruje, że robi w nich zakupy. Największą grupę reprezentują kobiety – to 58,7 procent. Mężczyźni stanowią 41,3 procent. Blisko 63 procent zdeklarowanych klientów stanowią osoby w wieku od 25 do 44 lat.

Utrzymująca się od wielu lat wysoka pozycja marki Factory w badaniach konsumentów to wynik naszej konsekwentnej pracy nad budowaniem mocnej oferty centrów outletowych. Strategiczne zarządzanie portfolio marek, inwestycje we wnętrza, rozbudowa oferty dodatkowej oraz dbałość o profesjonalną obsługę na miejscu, składają się na komfort zakupów, który znajduje odzwierciedlenie nie tylko w badaniach rynkowych, ale co ważne, we wskaźnikach sprzedaży. Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022 to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo przyznają je właśnie klienci. To osoby, dla których outlety Factory otwierają każdego dnia swoje pasaże handlowe – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager Neinver w Polsce.

Klienci wybierają FACTORY

Jak uzasadniają swój wybór uczestnicy badania, Factory to najbardziej znane outlety, w których bywają. Znajdują w nich bogaty asortyment oraz olbrzymią liczbę świetnych marek w jeszcze lepszych cenach. Centra Factory to dla nich przestrzeń z dużą liczbą sklepów w jednym miejscu.

Badanie ilościowe i jakościowe zostało wykonane  metodą internetową na próbie 16 705 osób, mieszkających w dużych ośrodkach miejskich, w wieku od 15 do 65 lat.

Konsumencki Lider Jakości 2022 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki. Celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Przeczytaj także: Co najlepiej sprawdza się w Factory?

Centra Factory to największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver, operatora tego sektora w Europie. Na łącznej powierzchni 87 400 m² obecne są salony outletowe marek lokalnych i międzynarodowych. Ceny są stale obniżone od 30 do 70 procent. To produkty niemal wszystkich kategorii średniego segmentu i premium. Outlety Factory w Polsce są zlokalizowane w Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol), w Krakowie, Poznaniu i Gliwicach.

Exit mobile version