Lifestylowa marka Outhorn otworzyła swój flagowy i zarazem pierwszy sklep w stolicy

Outhorn otworzył salon w centrum handlowym Arkadia

Outhorn otworzył sklep w centrum handlowym Arkadia

Lifestylowa marka Outhorn otworzyła swój salon w centrum handlowym Arkadia. Warszawskiemu launchowi towarzyszyła premiera kampanii, której twarzą została Natalia Szroeder.

Ouhorn zawitał do centrum handlowego Arkadia

Designerska przestrzeń łącząca naturalne materiały z nowinkami technologicznymi to znaki rozpoznawcze sklepów Outhorn. 6 maja oficjalnie otwarty został flagship store w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie – Westfield Arkadia.

Outhorn to marka pokolenia Internetu. Dlatego stawiamy na nowoczesne rozwiązania technologiczne, ale też autentyczność, wartości i budowanie społeczności. Projektując przestrzeń, skupiliśmy się na doborze ekologicznych materiałów i przyjaznych środowisku rozwiązaniach przeplatających się z technologią. Przymierzalnie wyposażyliśmy więc w interaktywne wyświetlacze. Zaprojektowaliśmy też aplikację Outhorn, która dopasuje wyświetlane materiały do indywidualnych potrzeb. Będzie ona również źródłem inspiracji – komentuje Renata Miłaszewicz, dyrektor kolekcji Outhorn.

Tłum gwiazd na evencie marki Outhorn

14 maja odbył się event z udziałem wielu influencerów i fanów marki. Outhorn gościł m.in. Larę Gessler, Zofię Zborowską, Jessicę Mercedes Kirchner, Jankesa i Kate Borkowską, Jacoba Kosela i Ciocię Liestyle, czy Natalię Klimas. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć ambasadorki marki Natalii Szroeder.
Outhorn otworzył sklep w centrum handlowym Arkadia

Atrakcje z okazji otwarcia salonu Outhorn

Spośród wielu zaplanowanych na ten dzień atrakcji klienci Outhorn wzięli udział w warsztatach kwiatowych prowadzonych przez Gładki Studio. Ponadto wzięli udział w cuppingu kawowym przygotowanym przez kawiarnię Stor oraz otrzymali ilustracje stworzone przez Annę Halarewicz. Podczas eventu zaprezentowana została galeria zdjęć z udziałem ambasadorki – Natalii Szroeder. Fotografie wykonała Zuza Krajewska – jedna z najbardziej cenionych polskich fotografek.

Natalia Szroeder w #OuthronCommunity

Do społeczności #OuthronCommunity – wiodącego projektu marki Outhorn, dołączyła właśnie Natalia Szroeder. Razem z nią marka odwiedziła Kaszuby – rodzinne strony gwiazdy. Efektem tej podróży jest sesja zdjęciowa ukazująca nową kolekcję marki. Bazą wiosenno-letnich ubrań są naturalne kolory – od jasnych beży przez zielenie i błękity po delikatne szarości.
Outhorn otworzył sklep w centrum handlowym Arkadia
Exit mobile version