Carrefour inwestuje w outlety i w 2 miesiące otwiera kolejnych 60 stref wyprzedażowych w Polsce

Sieć przyspiesza rozwój projektu

Carrefour outlet

Jak informuje sieć Carrefour, strefy Outlet w sklepach marki cieszą się rosnącą  popularnością klientów. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w­​ ᠎⁠drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych. W samym 2022 roku – łącznie ponad 120.

Strefy outlet działają w hipermarketach i supermarketach

Strefy Outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour i oferują klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w atrakcyjnych cenach.

W strefach Outlet czekają na klientów produkty przemysłowe z takich kategorii jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł.

W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach – mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych – dodaje Gadawski.

Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref Outlet. Od marca 2022 roku liczba stref Outlet powiększyła się o około 60 lokalizacji. Od początku roku Carrefour otworzył 120 nowych stref. Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.

Exit mobile version