Barbora rozpoczynając swoją działalność w Polsce, była zupełnie nową, nikomu nieznaną marką, stającą w obliczu silnej, prężnie działającej konkurencji. Po 7 miesiącach od debiutu w stolicy w szybkim tempie rozpoczęła ekspansję, wprowadzając swoje usługi na Pomorzu. Liczba aktywnych użytkowników w lutym wyniosła 13 000. Dziś z zakupów w sklepie Barbora korzysta 7500 mieszkańców Trójmiasta.
Rośnie świadomość klientów z zakresu e-grocery
Świadomość klientów w zakresie e-grocery jest coraz większa, więc formowanie dla nich odpowiedniej oferty staje się łatwiejsze. Na Barbora.pl klienci znajdą konkurencyjne produkty oraz atrakcyjne promocje, które mają im pomóc w oszczędzaniu nie tylko pieniędzy, ale również i czasu.
Przeczytaj także: Wegańska lada w Carrefour
Mieszkańcy Trójmiasta okazali się być jednymi z najbardziej zaangażowanych klientów Barbory. W rynku Trójmiejskim dostrzegamy ogromny potencjał i zainteresowanie konkretnie naszymi usługami, więc mamy względem niego ambitne plany rozwojowe. Chcemy poszerzać zasięg obszarów już obsługiwanych. – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl, i dodaje – Potencjał rynku internetowych zakupów spożywczych nie został jeszcze w pełni wykorzystany, dlatego spodziewamy się corocznego wzrostu. Wierzymy, że dzięki naszym usługom ludzie zyskują komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.
Swoje pierwsze urodziny firma e-grocery obchodziła niedawno także w Łodzi, gdzie marka ugruntowuje swoją pozycję na rynku, obsługując 2000 aktywnych klientów. Barbora stawia na bardzo szybką dostawę.