16 sierpnia na Torze Modlin znani twórcy internetowi pod okiem Kuby Przygońskiego będą zgłębiać tajniki bezpiecznej jazdy w wymagających warunkach. Będzie to 7. edycja popularnego wydarzenia. Tym razem do grona sponsorów promujących bezpieczną i odpowiedzialną jazdę dołącza sieć Kaufland.
16 sierpnia z pomocą zaznanych i lubianych osobistości ze świata social mediów, telewizji i sportu sieć skieruje uwagę odbiorców na kwestię bezpieczeństwa za kierownicą.
Zabawa, rywalizacja i… edukacja
Na Torze Modlin poza pełną emocji rywalizacją oraz dobrą zabawą, istotną rolę będzie miała edukacja w zakresie bezpiecznej jazdy w ekstremalnych warunkach.
Jesteśmy w trakcie wakacyjnych wyjazdów, gdzie ruch na trasach prowadzących do popularnych, turystycznych miejscowości jest większy niż zazwyczaj. To bardzo istotne, aby zachować wzmożoną czujność i za każdym razem wsiadając za kierownicę, być świadomym możliwych zagrożeń. Jako sieć, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, regularnie wspieramy ciekawe i niestandardowe inicjatywy edukacyjne – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w sieci Kaufland Polska.
Speedgames to show motoryzacyjne, którego organizatorem i gospodarzem jest Kuba Przygoński – znany polski kierowca rajdowy. W trakcie show gwiazdy social mediów, telewizji i sportu sprawdzają oraz doskonalą swoje umiejętności m.in. w jeździe na czas czy w trudnych warunkach. Wydarzenie odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, a jego transmisję będzie można obejrzeć na TikToku i Instagramie Kaufland Polska. Po świecie SpeedGames, specjalnie dla obserwatorów Kaufland, oprowadzać będzie sam Czarek Czaruje.