Amazon ogłosił oficjalne wejście na polski rynek

Amazon ogłosił plany uruchomienia polskojęzycznej wersji swojego serwisu, w którym znaleźć się ma pełna oferta detaliczna amerykańskiego giganta.

Swoje produkty na tej platformie oferować będą mogli również polscy przedsiębiorcy, którzy już mogą zakładać swoje konta na stronie www.sell.amazon.pl. Oferta polskich przedsiębiorców będzie dostępna również na zagranicznych odpowiednikach serwisu.

Amazon zawarł już umowę o współpracy z InPost, co może ułatwić mu rozwój na polskim rynku.

Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepachpowiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE, Amazon. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok.

Amazon w trzecim kwartale 2020 osiągnął wyniki sprzedaży na poziomie 360 mld zł.

Exit mobile version