JYSK informuje o wprowadzeniu nowego udogodnienia dla klientów, jakim jest skrócenie czasu realizacji zamówienia złożonego drogą online. Odebrać je będzie można już po pół godziny.
Przedstawiciele sieci JYSK poinformowali o wprowadzeniu kolejnego udogodnienia dla klientów. Konsumenci będą mogli odebrać zamówienie i opłacić je w wybranym sklepie już po 30 minutach.
Poprzez system Zamów i odbierz (Click&Collect) klienci mają możliwość zakupów w wygodny i niezależny czasowo sposób. Dodatkowo odbiór osobisty pozwala uniknąć kosztów dostawy. Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów – czytamy w komunikacie prasowym JYSK.
Po stronie klienta leży decyzja, czy odbierze zamówienia po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedyne ograniczenie wiąże się z faktem, że możliwość odbioru zamówienia istnieje jedynie w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.
Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click & Collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi cytowana w komunikacie Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.
W komunikacie zwrócono uwagę, że w przypadku usługi Clisk&Collect atutem płatności przy odbiorze jest to, że klient, widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, ma możliwość ich wymiany lub rezygnacji z zakupu przed opłaceniem zamówienia.