Empik świętuje urodziny programu Empik Premium

Materiały prasowe

Mijają dwa lata od uruchomienia programu Empik Premium. Przedstawiciele sieci podkreślają, że przeciętny użytkownik programu zaoszczędził w tym czasie prawie 1500 zł.

Dwa lata temu Empik uruchomił najnowocześniejszą i najszerszą usługę subskrypcyjną w Polsce, zaś rok temu wprowadził na stałe darmową dostawę dla swoich klientów w ramach Empik Premium Free. Jak podaje w komunikacie prasowym Empik, dotychczas oba programy zgromadziły w sumie 7 mln osób.

Ten sukces to dowód zaufania, jakim obdarzają nas odbiorcy i jednocześnie powód do ogromnej dumy – podkreśla cytowany w komunikacie Karol Ignatowicz, Dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta w Empiku.

Konsumenci są coraz bardziej wymagający, oczekują kompleksowej i atrakcyjnej oferty, szerokiego wachlarza korzyści i najwyższej jakości doświadczenia zakupowego niezależnie od kanału. Empik Premium na to odpowiada – dodaje.

Klienci zaoszczędzili prawie 1500 zł

Empik podaje, że klienci cenią sobie benefity programu i chętnie z nich korzystają. Największą popularnością cieszą się: stała zniżka 15 proc. w sklepach stacjonarnych, dedykowane rabaty do 20 proc. na Empik.com, a także darmowa dostawa (w tym kurierem), a także dostęp za 0 zł do biblioteki 15 tysięcy audiobooków i ebooków w Empik Go. Dzięki nim – jak podaje sieć – użytkownicy, którzy są w Empik Premium od jego startu, zaoszczędzili średnio 1420 zł.

Empik informuje, że użytkownicy usług Premium dokonują transakcji w Empiku co dwie sekundy. W ciągu dwóch lat kupili w sumie ponad 16 mln egzemplarzy książek, 2,5 mln zabawek, a także 9 mln artykułów papierniczych.

Do tego dodajmy 25 mln przesłuchanych godzin darmowych audiobooków oraz 250 mln stron przeczytanych e-booków w Empik Go, a także 3,7 mln odbitek wykonanych w ramach pakietu powitalnego z Empik Foto. Te imponujące statystyki najlepiej pokazują siłę i wartość programu, a także zaangażowanie oddanych marce konsumentów. Dzięki spójności trzech kanałów sprzedaży (online, offline i mobile) dostrzegają oni realne korzyści unikalnego w skali rynku pakietu benefitów usług Empik Premium – bez względu na preferencje zakupowe – czytamy w komunikacie sieci.

Z okazji urodzin programu na klientów Empik Premium czekają codzienne limitowane okazje, atrakcyjne promocje w wielu kategoriach, m.in. Elektronika, AGD, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Książka, Muzyka, Film czy Artykuły papiernicze oraz dodatkowe urodzinowe benefity, w tym specjalne oferty w sieci kin Helios czy w kawiarniach Costa Coffee.

Akcja trwa od 6 do 12 września.

Exit mobile version