Glovo dedykuje usłudze specjalną grupę kurierów, którzy w czasie 15 minut mają dostarczyć produkty z mikrocentrów dystrybucyjnych Biedronka Express do mieszkań i domów klientów w ramach usługi pod nazwą Biek.
Cały czas wprowadzamy innowacje, aby nasza oferta była każdego dnia jeszcze bardziej atrakcyjna i wygodna. Naszym priorytetem jest dogłębne zrozumienie zmieniającego się stylu życia klientów i zrobienie wszystkiego, co w naszej mocy, aby ułatwić im życie oferując jak najszersza paletę zakupów. Wzmocnione partnerstwo z Glovo jest ważnym krokiem w wypełnianiu tej misji – mówi Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki
Cieszymy się na współpracę z Biedronką, dzięki której możemy stworzyć najbardziej przystępną cenowo, ultraszybką i wygodną dostawę na terenie Polski, która będzie dostępną wyłącznie w Glovo. W ciągu ostatnich 18 miesięcy obie firmy współpracowały nad rozwojem e-sprzedaży, umożliwiając zakupy w czasie krótszym niż 60 minut w wielu lokalizacjach. To partnerstwo wzmacnia naszą wspólną wizję i umacnia zaangażowanie Glovo w Polsce oraz demokratyzację wygodnych i nowoczesnych zakupów – mówi Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci handlowej w Polsce, posiadającej (na koniec I półrocza 2021 r.) 3154 sklepy zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Biedronka współpracuje z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodzi 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniające około 70 000 pracowników, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Firma jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Glovo to pionierska aplikacja do dostarczania przesyłek i jedna z wiodących platform dostawczych na świecie. Założona w Barcelonie w 2015 roku, działa w Europie Południowo-Zachodniej, Europie Wschodniej i Afryce Subsaharyjskiej. Aplikacja łączy użytkowników z restauracjami, sieciami spożywczymi, aptekami i sklepami detalicznymi, a także zawiera kategorię „wszystko”, która pozwala użytkownikom zamawiać wszystko, na co mają ochotę. Glovo ma ponad 3,8 mln miesięcznych aktywnych użytkowników, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 partnerów stowarzyszonych na całym świecie.Do Polski aplikacja trafiła w lipcu 2019 roku wraz z przejęciem PizzaPortal. Z usługi można już korzystać w 87 miastach w Polsce.