Aby wyjść a przeciw potrzebom Generacji Z Galeria Tęcza uruchomiła właśnie salon marki Sinsay. Marka z portfolio LPP zajęła lokal o powierzchni niemal 1000 mkw. na 1. piętrze centrum.
Pokolenie Z jest jedną z grup konsumentów, która pomimo swojego cyfrowego zaawansowania, preferuje zakupy stacjonarne. Dwie trzecie postmillenialsów traktuje wizytę w centrum handlowym jako sposób na spędzanie wolnego czasu (67 proc.) lub możliwość wspólnego wyjścia z najbliższymi (66 proc.). Kupując odzież, obuwie i akcesoria, 64% generacji Z inspiruje się asortymentem dostępnym w sklepie stacjonarnym lub w witrynach sklepowych. Są one większą inspiracją niż treści w mediach społecznościowych[1].
Przeczytaj także: Sinsay – Zielona Góra
Czynniki, które zachęcają młode pokolenie do odwiedzania sklepów stacjonarnych to m.in. możliwość obejrzenia i przymierzenia ubrań oraz fizycznego obcowania z produktem. To także dostępność dodatkowych usług, takich jak profesjonalne doradztwo czy stylizacja[2]. W kaliskiej Galerii Tęcza na wszystkich klientów, którzy lubią wyrażać się poprzez modę, czeka już rozbudowana oferta marki Sinsay. O młodzieżowy klimat zadbaliśmy jeszcze przed otwarciem. Na czas przygotowania lokalu witryna stała się selfie-wallem. Cieszyła się ona dużą popularnością wśród najmłodszej generacji kaliszan. Mamy nadzieję, że propozycja modowa SiNSAY spotka się z równie wysokim zainteresowaniem wśród wszystkich odwiedzających Galerię Tęcza – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Galeria Tęcza: jak wygląda nowy sklep Sinsay?
Nowy sklep Sinsay w Galerii Tęcza wyróżnia się stonowanymi kolorami, które stanowią dobre tło dla tegorocznej kolekcji marki. Oprócz asortymentu dla nastolatek i młodych kobiet, w sklepie są dostępne działy dla mężczyzn i dzieci. Ofertę Sinsay uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.
Przeczytaj także: Sinsay – Libero Katowice
Galeria Tęcza zlokalizowana jest w ścisłym centrum Kalisza, w bliskiej odległości od Starego Rynku. Znajduje się w niej blisko 60 sklepów najbardziej popularnych marek, punkty usługowe, klub Fitness World, kino Cinema3D, plac zabaw dla dzieci oraz restauracje i kawiarnia.
O EPP
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania). Ich łączna wartość to ponad 2 mld euro i powierzchnia najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych. Najemcom dostarcza atrakcyjną powierzchnię i innowacyjne rozwiązania, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka działa według formuły REIT. Notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).
[1] Accenture, Raport „Jak kupuje generacja Z”, II edycja
[2] Tamże