Obroty Grupy Muszkieterów w 2021 r. wyniosły rekordowe 8 miliardów złotych. Oznacza to wzrost o blisko miliard złotych rok do roku. W podziale na sieci obroty Intermarché, wraz ze stacjami paliw, wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych. Obroty sklepów spod szyldu Bricomarché kształtowały się na poziomie ponad 3 miliardów złotych.
Tempo naszego rozwoju nie zwalnia, a obroty Grupy Muszkieterów regularnie rosną. Sukces Grupy potwierdza również obecność w branżowych rankingach, jak chociażby zajęcie miejsca wśród 100 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej. Inny ranking to 30 najpopularniejszych franczyz w Polsce. To zasługa wszystkich naszych pracowników, ale przede wszystkim ponad 300 niezależnych przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie. Przedsiębiorcy ci, poza zarządzaniem swoimi sklepami, wpływają również na kierunek rozwoju organizacji – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Jeszcze przed końcem bieżącego roku Grupa Muszkieterów osiągnęła obroty na poziomie 8 miliardów złotych. Jest to aż o 200 milionów złotych więcej niż za cały ubiegły rok. Na sukces Grupy składają się wyniki dwóch niezależnych sieci, czyli Intermarché oraz Bricomarché. Pierwsza zarządza supermarketami z branży spożywczej, druga zaś sklepami z kategorii „dom i ogród”. Obroty sieci Intermarché wraz z działającymi przy placówkach stacjami paliw, wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych. Obroty składów budowlanych Bricomarché kształtowały się zaś na poziomie ponad 3 miliardów złotych.
Przed nami najistotniejsze tygodnie roku dla Intermarché, a również ważne dla Bricomarché. Wyniki całoroczne Grupy Muszkieterów powinny z pewnością przekroczyć 8,5, a nawet zbliżyć się do 9 miliardów złotych. Będzie to oznaczało wzrost o ponad 10%. Czas na podsumowanie w liczbach całego roku wkrótce najdzie – mówi Marc Dherment i dodaje – Naszą działalność opieramy na dwutorowym modelu funkcjonowania. Dzięki niemu przedsiębiorcy są nie tylko właścicielami placówek, ale również współtwórcami Grupy Muszkieterów. Zmierzamy w bardzo dobrym kierunku. Dzięki współpracy i solidarności rozwija się zarówno cała organizacja, jak i poszczególni przedsiębiorcy oraz ich biznesy.
Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję na polskim rynku stale powiększając portfolio swoich sklepów. Inwestuje również w nowe rozwiązania, m.in. z zakresu e-commerce. W tym roku otwarto kolejne supermarkety, zarówno spod znaku Intermarché, jak i Bricomarché. Zmodernizowano także istniejące już sklepy zgodnie z konceptem Power. Dodatkowo, odpowiadając na zmianę potrzeb i oczekiwań, Muszkieterowie instalują coraz większą liczbę Bricomatów. Są to boksy do bezkontaktowego odbioru produktów z oferty Bricomarché. Udostępniają również usługę Drive, ułatwiającą odbiór artykułów spożywczych zamówionych online, w kolejnych lokalizacjach.
O Grupie Muszkieterów
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.