Decyzja motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Co istotne, nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. Swoje wymarzone obuwie i akcesoria klienci wciąż będą mogli kupić na eobuwie.pl.
Przeczytaj także: Plany rozwoju MODIVO S.A.
Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.
Eobuwie.pl zmienia nazwę na Modivo, ale platforma eobuwie.pl będzie nadal działać pod tą nazwą
MODIVO i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie. Tworzą kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać – dodaje Damian Zapłata.
Jest to europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów. Łączy ofertę eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe Spółki, oferujące setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.