Spółka eobuwie.pl S.A. właśnie zmieniła nazwę na MODIVO S.A.

Zgodnie z zapowiedziami Zarządu eobuwie.pl S.A. funkcjonuje już jako MODIVO S.A., nawiązując tym samym do szerokiej oferty swojego modowego brandu

Modivo

Modivo

Decyzja motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Co istotne, nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. Swoje wymarzone obuwie i akcesoria klienci wciąż będą mogli kupić na eobuwie.pl.

Przeczytaj także: Plany rozwoju MODIVO S.A.

Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Eobuwie.pl zmienia nazwę na Modivo, ale platforma eobuwie.pl będzie nadal działać pod tą nazwą

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami. Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21 stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą MODIVO S.A.
Przeczytaj także: Customer experience w eobuwie.pl

MODIVO i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie. Tworzą kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać – dodaje Damian Zapłata.


O Modivo S.A.
​Jest to europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów. Łączy ofertę eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe Spółki, oferujące setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.
Exit mobile version