W salonie Eobuwie.pl w Galerii Rzeszów na kupujących czeka m.in. 20 000 produktów Modivo dostępnych od ręki. Klienci mogą też skorzystać z pełnej oferty online. Dostępne są dla nich również popularnych usługi: esize.me (skaner umożliwia właściwe dopasowanie obuwia) oraz Reserve&Collect (ang. zarezerwuj i odbierz). Uruchomienie oferty Modivo w salonie eobuwie.pl w tym punkcie zaplanowane jest na 27 stycznia.
Również w styczniu uruchomiona zostanie usługa Same Day Delivery. Jest to dostawa tego samego dnia na terenie Rzeszowa. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci – nawet w 3 godziny.
Przeczytaj także: Spółka eobuwie.pl zmienia nazwę na Modivo
W salonie eobuwie.pl w zakupach pomaga robot humanoidalny Pepper.
Na klientów czeka wiele nowoczesnych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na ich doświadczenia zakupowe. Nasza spółka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie nowoczesnego podejścia do zakupów. Stąd decyzja o modernizacji wnętrza, rozszerzeniu oferty i ponownego otwarcia. Cieszymy się, że po krótkiej przerwie powracamy na podkarpacką mapę handlową – mówi Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. retail eobuwie.pl.
Pełna digitalizacja salonu eobuwie.pl
W rzeszowskim salonie, który zajmuje niemal 900 metrów kwadratowych, postawiono na pełną digitalizację. Do dyspozycji klientów oddano 44 stanowiska z tabletami i 3 interaktywne przymierzalnie. Umożliwiono w nich m.in. sterowanie oświetleniem oraz zamawianie kolejnych rozmiarów danego produktu.
Oferta Modivo dostępna również w systemie Reserve&Collect
Oferta Modivo będzie dostępna w ramach usługi Reserve&Collect. W praktyce oznacza to, że klient przegląda produkty online lub w aplikacji Modivo, a następnie wybrane produkty zamawia do sklepu. W salonie może je przymierzyć i zapłacić tylko za te, które wybrał. O skompletowaniu zamówienia klient jest informowany powiadomieniem SMS. W takim przypadku dostawa zajmuje do dwóch dni roboczych. Cały proces – odebranie zamówienia, przemierzenie, zwrot – odbywa się w jednym miejscu, bez dodatkowych opłat. Do momentu zakupu klient nie ponosi żadnych kosztów.
Przeczytaj także: Eobuwie.pl – plany rozwoju