Modivo wzmacnia zespół odpowiedzialny za pozycję Spółki na rynkach zagranicznych

Firma planuje osiągnąć do 2025 roku 80 % przychodów z rynków zagranicznych

Wejscie do skepu Modivo

Modivo

Marka Modivo inwestuje w rozwój za granicą. Modivo S.A. konsekwentnie dąży do rozwoju działalności międzynarodowej. Plany dotyczą ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO. Powstał też nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd Spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa ds. międzynarodowego rozwoju biznesu, nadzorującego pozostałe rynki.

Modivo inwestuje w rozwój za granicą

Do 2025 r. 80 % przychodów Spółki ma pochodzić z międzynarodowej działalności. Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję na rynkach zagranicznych. Nowe osoby w zespole będą nas wspierać w osiągnięciu tego celu. Jestem przekonany, że dołączyli do nas kompetentni managerowie. Ich doświadczenie i wiedza będą nieocenionym wzmocnieniem – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.

Dominik Dróżdż, Modivo

Zespół International Business Unit zajmie się rozwojem platform eobuwie.pl oraz MODIVO na rynkach europejskich.  Działaniami na rynku włoskim pokieruje Onofrio Lattanzi – Head of Italy, a na rynku czeskim i słowackim Petr Bilik – Head of Czech&Slovakia. Będą oni odpowiedzialni za wyniki finansowe, pozyskiwanie nowych klientów czy wprowadzenie najwyższej jakości oferty i obsługi konsumentów. Stanowisko Head of International Business Development dla pozostałych rynków zajmuje Dominik Dróżdż.

Onofrio Lattanzi ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w branży luksusowej i lifestylowej. Posiada rozległą wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu, finansów, a także rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie lata zajmował funkcję Global Wholesale Director w Swinger International S.p.A., CMO w Modes S.p.A., czy EMEAIR WHS Director w Gianni Versace S.p.A.

Przeczytaj także: MODIVO S.A. pomaga materialnie Ukrainie.

Petr Bilik ma ponad 8-letnie doświadczenie w doradztwie i zarządzaniu projektami w zakresie zagadnień handlowych i konsumenckich m.in. w FMCG i e-commerce. Przez ostatnie lata pracował w McKinsey & Company w Pradze na stanowisku Engagement Manager. Współpracował z klientami z Europy Środkowej i Wschodniej głównie w zakresie strategii korporacyjnej, handlowej, a także logistyki, zarządzania cenami i marżami. Wcześniej pełnił stanowisko Kierownika projektu w firmie Maersk Drilling, zajmując się digitalizacją operacji w branży offshore.

Wsparcie obszarów Technology oraz Commerce

Do spółki z początkiem marca dołączyła również Anna Dubińska. Jako Businness Unit Manager Ladies and Kidswear. Anna będzie odpowiedzialna za rozwój kategorii MODIVO „Kobieta i dziecko”. Nowego Dyrektora zyskał dział Technical Platform. Piotr Michoński zajmie się m.in. utrzymaniem i rozwojem infrastruktury organizacji, a także skuteczną linią wsparcia dla klientów i użytkowników wewnętrznych.

Exit mobile version