Marka Peek & Cloppenburg planuje otwarcie swojego salonu w Atrium Promenada w Warszawie. Jest to element kontynuacji renowacji i repozycjonowania centrum. Duży, dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2 otworzy się w II kwartale 2023 roku. Będzie to najnowsza koncepcja P&C, zakładająca nowy podział przestrzeni, na strefę mody sportowej i strefy wypoczynkowe.
Peek & Cloppenburg w Atrium Promenada to drugi co do wielkości sklep w Warszawie
Salon w Atrium Promenada będzie pierwszym sklepem Peek & Cloppenburg w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy. Jest to zarazem samym dziesiąty sklep tej marki w Polsce. Oferta nowego lokalu obejmie zróżnicowany asortyment modowy i lifestylowy. Sklep oferuje produkt takich brandów jak Review i Jake*s oraz międzynarodowych marek, w tym BOSS i Calvin Klein. Powierzchnia handlowa sklepu zajmie dwie kondygnacje i wyniesie łącznie 3 450 m2.
Wiedząc jak dynamiczne są zmiany potrzeb i wymagań zarówno klientów, jak i najemców, nie przestajemy pracować nad ulepszaniem naszych obiektów. Chcemy, aby maksymalnie służyły społecznościom lokalnym. Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem, zarówno klientów jak i najemców. Dlatego chcemy stworzyć starannie wyselekcjonowaną ofertę, interesującą dla naszego dużego i zróżnicowanego catchmentu. Marka Peek & Cloppenburg wpisuje się w nasze strategiczne podejście i dodatkowo wzmocni Atrium Promenada jako dominującą destynację zakupową po prawej stronie Warszawy. Fakt, że tak znana, międzynarodowa marka wybrała Atrium Promenada potwierdza naszą silną pozycję na rynku. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie sklepu, zaplanowane na II kwartał przyszłego roku – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.
Centrum Atrium Promenada czeka liczne zmiany
Rok 2022 i początek 2023 przyniesie w Atrium Promenada wiele zmian. Trwa kompleksowa przebudowa drugiej części obiektu, której zakończenie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku. Właściciele i zarządcy obiektu dążą do tego, żeby stał on się najciekawszym i najnowocześniejszym warszawskim centrum handlowym po prawej stronie Wisły.
Atrium Promenada ma zaoferować swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach i dodatkowo wzmocnić swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym ma zyskać jednolity i spójny charakter.
Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?
W trakcie przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Klienci mogą korzystać z głównej części centrum handlowego (odnowionej w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Wśród nich znajdują się: Cinema City, Carrefour Pro, TK Maxx, H&M, Zara, iSpot, PINKO, Marella, GUESS, e-obuwie, Tous, Sinsay. Nieprzerwanie działają Zdrofit, Enel Med, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar.