Multi Ice Group startuje z nowym konceptem franczyzowym – BuBu Bubble Tea. Firma oferuje trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej.
BuBu Bubble Tea – czym jest herbata bąbelkowa?
Bubble tea to napój na bazie herbaty przygotowywany z dodatkiem cukru, mleka i żelek. Jednak tym, co sprawia, że bąbelkowa herbata jest naprawdę wyjątkowa, są zatopione w niej kuleczki tapioki, czyli tzw. molekularny kawior lub poppingi. To owocowe, delikatne, żelowe kuleczki, które pękają w ustach, uwalniając swój smak.To właśnie im napój zawdzięcza swoją nazwę.
Przeczytaj także: Plany rozwoju Crazy Bubble
Koncepcja Bubble Tea przywędrowała do nas z Tajwanu, jednak dziś napoje te cieszą się popularnością w całej Europie. Sięgają po nie osoby w każdym wieku – dzieci, młodzież i starsi klienci, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Taki zaskakujący, oryginalny produkt przyciąga gości szczególnie w sezonie wakacyjnym. Ale nie tylko, bowiem BuBu może działać przez cały rok – mówi Sylwia Ramotowska, przedstawicielka sieci.
BuBu Bubble Tea – ile wynosi kwota wejścia?
Franczyza BuBu Bubble Tea to trzy warianty współpracy – przyczepa gastronomiczna, lokal stacjonarny oraz wyspa w galerii handlowej.
Pierwszy koncept to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji. Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce. Jak informuje Multi IceGroup franczyza ta sprawdza się w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.
Wyspa handlowa w centrach handlowych
Druga opcja to wyspa w galerii handlowej, czyli miejscu chętnie uczęszczanym przez młodzież. W tym wariancie kwota inwestycji także zaczyna się od 25 tys. zł. Multi Ice Group oferuje jednak pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania.
Franczyzobiorcy posiadający własny lub wynajmowany lokal mogą też zdecydować się na otworzenie BuBu w wybranym przez siebie miejscu. Aby to zrobić potrzeba od 20-25 mkw. oraz odpowiednia adaptacja przestrzeni.
Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik. Mamy ponad 18-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek franczyzowych w Polsce. Posiadamy wypracowane procedury, które sprawiają, że otwarcie własnego punktu gastronomicznego jest banalnie proste – mówi Sylwia Ramotowska.
Promocja w social mediach
Na co jeszcze można liczyć w ramach franczyzy BuBu? M.in. na promocję biznesu wśród lokalnej społeczności. Zajmuje się tym wewnętrzny dział Multi Ice Group, który prowadzi media społecznościowe. Umożliwia on dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców.
Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał i zaproponować im treści, które będą się im podobać. Jasna, pastelowa kolorystyka oraz modny produkt sprawiają, że młodzi ludzie z łatwością identyfikują się z marką – przekonuje przedstawicielka sieci.
Otwarcie pierwszego lokalu BuBu Bubble Tea miało miejsce 1 czerwca w galerii Alfa w Białymstoku. Jeszcze przed wakacjami BuBu zagości także w Łomży.