Intermarché Drive w ponad 50 sklepach sieci. Muszkieterowie rozwijają ecommerce

Sieć Intermarché sukcesywnie rozwija usługę zakupów click&collect. Grupa Muszkieterów uruchomiła rozwiązanie Drive w pięciu kolejnych placówkach. Dzięki temu klienci mają możliwość zamawiać produkty z oferty spożywczej i przemysłowej przez internet, a następnie odbierać je w sklepie o wybranej przez siebie godzinie. Intermarché Drive jest dostępne w 53 supermarketach sieci.

Intensywny rozwój branży ecommerce oraz pandemia wpłynęły na trendy konsumenckie. Według danych z „Raportu interaktywnie.com – Ecommerce” z 2021 roku na skutek pandemii wiele osób po raz pierwszy zdecydowało się na zakupy online w nowych dla siebie kategoriach zakupowych, np. żywności. W odpowiedzi na zachodzące zmiany Grupa Muszkieterów konsekwentnie rozwija usługę Drive. W ostatnim czasie rozwiązanie zostało wprowadzone do kolejnych miast. Intermarché Drive jest dostępne w dodatkowo w Zielonej Górze, Ełku, Luboniu, Turku oraz Polkowicach. Obecnie rozwiązanie działa w 53 supermarketach sieci.

Ostatnie miesiące utwierdziły nas w przekonaniu, że rozwijanie usług z zakresu e-commerce powinno należeć do najwyższych priorytetów Intermarché. Zależy nam, aby odpowiadać na bieżące potrzeby klientów, dlatego konsekwentnie rozwijamy usługę Intermarché Drive w kolejnych miastach w całej Polsce, a w planach mamy kolejne lokalizacje. Cieszymy się, że właściciele supermarketów Intermarché dostrzegają potencjał tego rozwiązania i chętnie wprowadzają je w swoich sklepach mówi Thierry Klupczynski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce.

Usługa Intermarché Drive umożliwia kupującym zamawianie produktów za pośrednictwem strony internetowej. Następnie klienci odbierają zakupy w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed sklepem. Obsługa supermarketu przygotowuje artykuły zamówione przez internet i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.


O Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Exit mobile version