W miejscowości Miłoradz w województwie pomorskim sieć ABC otworzyła w nowym koncepcie 1000. sklep. Jest to kontynuacja strategii Grupy Eurocash dotycząca zmiany wizerunku sklepów ABC. Obejmuje na zarówno nowe lokalizacje, jak i rebranding obecnie działających. Jak informuje marka sklepy ABC, które przystąpiły do zmiany, odnotowują ok. 40% wzrost obrotów, a także kilkunastoprocentowy wzrost liczby paragonów.
Sklepy ABC w nowym formacie
Sieć ABC stała się nowoczesną marką, gwarantującą jakość, przyjemne zakupy, dostępność towaru oraz większą widoczność ofert promocyjnych. Ma to bezpośrednie odzwierciedlenie w sprzedaży produktów w każdej kategorii. Zmiana postrzegania marki przez konsumenta wpływa na wielkość koszyka zakupowego. Nowy wizerunek w połączeniu z obecną strategią rozwoju sklepu lokalnego z nastawieniem na relacje właściciela z konsumentem, powoduje silną synergię i wzrost wartości marki. Wprowadzane rozwiązania dają obecnie już dwucyfrowe wzrosty sprzedaży we wszystkich kategoriach w stosunku do roku poprzedniego. Jest to duży sukces przeprowadzonego rebrandingu marki ABC. Jesteśmy przekonani, że teraz dołączy do nich także sklep w Miłoradzu – mówi Tomasz Michalewicz, Dyrektor ds. sieci ABC oraz Rozwoju Klientów w Grupie Eurocash.
Jedno miejsce, wiele udogodnień
- etykiety z informacją o kraju pochodzenia produktów,
- wyeksponowany asortyment,
- czytelne etykiety cenowe i oznaczenie produktów typu: produkt lokalny, bio, bez laktozy.
Z korzyścią dla właściciela
W procesie remodelingu to właściciele sklepów ABC mają decydujący głos
Jesteśmy przekonani, że nasi franczyzobiorcy najlepiej wiedzą, jakie potrzeby mają ich klienci i w jaki sposób na nie odpowiedzieć. Dlatego o ostatecznym wyglądzie wnętrza sklepu oraz o jego wyposażeniu decydują oni sami. Wybierają, z których zaproponowanych rozwiązań i w jakim zakresie chcą skorzystać. Dzięki temu każdy sklep ABC ma swój unikalny, lokalny charakter – podsumowuje Tomasz Michalewicz.