„Naszą ambicją jest oferowanie produktów, które zostały wytworzone w sposób odpowiedzialny” – mówi Sławomir Nitek Action Polska

Sieć stara się minimalizować swój wpływ na środowisko zarówno w kontekście własnych działań, jak też oferowanych produktów

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska Fot. Materiały prasowe

Towar przewożą piętrowe ciężarówki. Plastikowych sztućców nie ma w sprzedaży już od roku. Drewno i bawełna w coraz większym stopniu pochodzą ze zrównoważonych źródeł. Jest też prześcieradło opakowane w taki sam materiał, z jakiego zostało wyprodukowane. „Naszą ambicją jest oferowanie produktów, które zostały wytworzone w sposób odpowiedzialny, zachowując przy tym ich niską cenę” – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Julia Szypulska: Jakie działania proekologiczne, w odniesieniu do własnej działalności, podjęła sieć Action w ostatnim czasie?

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska: Jako rozwijająca się sieć handlowa, prowadzimy intensywny transport pomiędzy sklepami i centrami dystrybucyjnymi, co wymaga wykorzystania energii. Jesteśmy świadomi, że nie tylko zużywamy zasoby naturalne, ale także wytwarzamy odpady i emisje, które mają wpływ na środowisko, ludzi i przyszłe pokolenia. Dlatego skupiamy się na zarządzaniu odpadami i zobowiązujemy się do minimalizowania naszego śladu, jak również naszego wpływu na środowisko.

Dalsza część wywiadu dostępna jest w naszym nowym serwisie informacyjnym, który poświęcony jest ekologii w biznesie – Ekobiznes.pl – zapraszamy do
poznania go!

Exit mobile version