Żabka Jush w nowych dzielnicach Warszawy

Usługa wystartowała przed tygodniem

Tydzień po premierze usługa Żabka Jush zaczyna działać w nowych dzielnicach Warszawy. Złożone w ten sposób zakupy zostaną dostarczone zaledwie w kwadrans.

Przypomnijmy, że pilotaż usługi Żabka Jush ruszył 21 października. Za jego uruchomienie odpowiedzialny jest startup Lite e-Commerce, działający w ramach Grupy Żabka.

Więcej: Zakupy na Jush w Żabce

Początkowo wystartowały dwa dark store’y, które swoim działaniem objęły część Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa.

28 października, czyli tydzień po premierze, zostały uruchomione kolejne trzy magazyny w Warszawie. Ekspresowymi zakupami „na już” mogą cieszyć się mieszkańcy kolejnych dzielnic. Chodzi o Ochotę, Włochy, Targówek oraz Pragę Północ i Południe.

Naszym celem jest szybkie i regularne poszerzanie działalności. Stale rozwijamy usługę i w niedługiej przyszłości chcemy objąć swoim zasięgiem całą Warszawę. Wsłuchujemy się w głos pierwszych użytkowników i pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami w oparciu o ich feedback. Wierzymy, że oferowane przez nas rozwiązania to nowa jakość na rynku – podkreśla Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Zamówienia każdego dnia

Zakupy na już, to zakupy w 15 minut. Dokładnie tyle czasu dzieli użytkownika od złożenia zamówienia do przybycia kuriera z zakupami. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, by była darmowa. Zamówienie można składać codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7.00-23.00.

Uruchomienie naszej usługi to odpowiedź na realne potrzeby konsumentów, którzy oczekują nie tylko tego, że dostaną zakupy tu i teraz. Oprócz szybkości dostawy liczy się dla nich jakość produktów, którą jesteśmy w stanie im zagwarantować. Na szczególną uwagę zasługują nasze świeże produkty, takie jak warzywa i owoce, które pochodzą od lokalnych dostawców. Dzięki temu mamy pewność, że oferujemy najwyższą jakość. Łącząc te rzeczy zapewniamy klientom najlepsze doświadczenia w zakresie błyskawicznych dostaw online – mówi Wojciech Krok.

Wdrożeniu nowej usługi towarzyszy kampania „Jush, rób co chcesz”. Jej twórcy przekonują, że zamiast poświęcać swój czas na wszystkie czynności związane z wyjściem do sklepu, lepiej go spożytkować na swoje pasje.

 

Exit mobile version