Czołowe franczyzy firmy Multi Ice Group to LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. Działają one w ponad 300 lokalizacjach w całym kraju. Teraz dołącza do nich kolejny koncept. To Dr Kluczyk – punkt dorabiania i kodowania kluczy.
Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy. Do tego wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, sugerujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego. Pomagamy też uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki zawodu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
3 franczyzy do wyboru
Obecnie w ofercie Multi Ice Group są 3 franczyzy. Jednak jak podkreślają przedstawiciele sieci, na tym z pewnością nie koniec. Już wkrótce premierę będą miały kolejne koncepty z różnych branż, w tym gastronomicznej.
Posiadamy ponad 18-letnie doświadczenie w kreowaniu i zarządzaniu franczyzami w Polsce. Na przestrzeni lat współpracowaliśmy z tysiącami przedsiębiorców. Znamy rynek od podszewki i wiemy, jakie są jego potrzeby i jak rozwijać firmę, która przynosi zyski. Wyniki naszych partnerów mówią same za siebie. Udowadniamy, że każdy może prowadzić dochodową firmę, przy niewielkim nakładzie środków oraz wsparciu obejmującym prawie każdy aspekt działalności – przekonuje Radosław Charubin.
LodyBonano to jedna z najstarszych i największych franczyz w Polsce. Dzisiaj pod jej szyldem działa blisko 200 lokali w kraju. Lodziarnia ta specjalizuje się w amerykańskich świderkach. W ostatnim sezonie do jej menu weszły także lody włoskie.
Drugą marką lodową Multi Ice Group jest “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. Jej oferta opiera się na lodach rzemieślniczych, a znakiem rozpoznawczym są nietypowe smaki, wykorzystujące bogactwo regionalnej kuchni, ziół czy owoców. Punkty WLP spotkamy w ponad 100 lokalizacjach. Ofertę obu marek lodowych uzupełniają kawy, herbaty, granity, słodkie wypieki i desery. Lodziarnie działają w formie stacjonarnej lub mobilnej.
Dr Kluczyk – franczyzowa nowość na rynku
Dr Kluczyk to natomiast zupełna nowość na rynku franczyz usługowych. Jest to punkt dorabiania i kodowania kluczy – samochodowych oraz domowych. W ramach franczyzy partnerzy otrzymują w pełni wyposażoną mobilną przyczepę z nowoczesnym sprzętem i oprogramowaniem. Minimalny wkład własny to 25 tys. zł, a miesięczne zyski zaczynają się od 10 tys. zł.
Zainteresowanie Dr Kluczyk jest bardzo duże. Pierwsze punkty pod tym szyldem już działają. Dorabianie kluczy to dziś jedno z bardziej dochodowych zajęć, dlatego o zyski naszych partnerów jesteśmy spokojni – podsumowuje właściciel Multi Ice Group.