Ultranowoczesna, bezobsługowa Żabka Nano charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością. Dzięki temu kolejne bezobsługowe placówki powstają w różnorodnych lokalizacjach. Od teraz z ich usług skorzystają także klienci GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Jak czytamy w komunikacie prasowym, wspólnym celem sieci jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.
Żabka Nano to koncept store-in-store
Współpraca GIGAmarketu Leroy Merlin z Grupą Żabka opiera się na testowaniu rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu. Mowa tu o autonomicznym sklepie Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin. Wprowadzone rozwiązania mają podwyższyć komfort zakupów klientów.
Współpraca obu sieci dotyczy także poszukiwań kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie tej relacji otwiera nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń.
Innowacyjne metody zakupów w Żabka Nano
Żabka Nano w GIGAmarkecie Leroy Merlin wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy. Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej. Klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie.
Więcej na: Żabka Nano w Zdrofit
Ponadto przy pierwszej wizycie klient podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzeniem zakupów. Wystarczy, że klient weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie. Zamontowany w Żabce Nano system kamer, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co jak informuje sieć, gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.
Obecnie działa 27 Żabek Nano. Model store-in-the-store Żabka Nano rozwija we współpracy z partnerami biznesowymi: siecią sklepów Decathlon, siecią klubów fitness Zdrofit i od teraz – z siecią sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin.