- Grupa Eurocash otworzyła 100 sklep Delikatesy Centrum
- Modernizowane sklepy osiągają wyższą dynamikę sprzedaży
- Delikatesy centrum odświeżają logo i wizerunek
Już pierwszego dnia po remodelingu 100 sklep Delikatesy Centrum w nowej odsłonie odnotował wyższą sprzedaż. Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 sklepów.
Eurocash otworzyło już 100 sklep Delikatesy Centrum
Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15 proc. dynamikę sprzedaży rok do roku.
Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60 proc.
Widoczne zmiany w układzie sklepów
Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu. Ich świeżość to wyróżnik sieci. Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie. W niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.
Naszym celem jest tworzenie wygodnych sklepów, w pełni odpowiadających na potrzeby codziennych zakupów. Zależy nam na tym, aby konsumenci w każdym miejscu w Polsce mieli dostęp do szerokiego wyboru warzyw i owoców, wysokiej jakości lokalnego mięsa i wędlin oraz pieczywa z okolicznych piekarni. To właśnie produkty świeże, lokalne tworzą charakter Delikatesów Centrum – mówi Michał Groniewski, Dyrektor ds. Marki Własnej i Rozwoju Sklepów w sieci Delikatesy Centrum.
W tle także rebranding sieci
Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.
Przeczytaj także: Delikatesy Centrum wspierają Ukrainę.
Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów. Każda nowa placówka Delikatesów Centrum zyskuje nową specyfikacje. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.